Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۵۶ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۹۴۷ دوز اول و ۴۴ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۴۷ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۷۶۵ هزار و ۲۳۵ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۲ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۲۲۹ دوز واکسن در ایران که ۶۵۲ هزار و ۶۹۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۳۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۶۵۰ مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۷۷ هزار و ۴۳۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۰۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۸ هزار و ۹۵۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۷۸۳ هزار و ۴۲۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۴۰۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۷ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۳۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۴۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری اعتراض کشاورزان اصفهان اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری اعتراض کشاورزان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا جاویدی در تشریح این خبر گفت: پیش از ظهر شنبه حین انجام عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بلوار میثم، سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ به علت ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

رضا جاویدی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه و تسلیت به خانواده‌های متوفیان ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

جاویدی گفت: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 6090171

دیگر خبرها

  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند