Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم افتتاح بخش ICU بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: کارکنان و سربازان ولایت مدار نیروی هوایی ارتش تا پای جان و همیشه پای کار هستند.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در جریان کرونا که ارتش باید پای کار باشد افزود: در همین راستا نیروی هوایی همه تلاش خود را به کار گرفت تا بیمارستان امیرالمومنین پایگاه ششم شکاری بوشهر خدمات مناسبی را به مردم ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این بیمارستان یکی از مراکز بزرگ درمانی استان است و ما تاکید کردیم که این بیمارستان مختص کارکنان نیروی هوایی ارتش نیست و باید به همه مردم شهیدپرور و قهرمان استان بوشهر خدمات رسانی کند.

وی تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا این بیمارستان را بهسازی و به‌روزرسانی کنیم و تجهیزات مناسب نیز در این بیمارستان مستقر شود تا بهترین خدمات ارائه شود.

امیر سرتیپ واحدی با تقدیر از امیر نصیرزاده فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش و فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر ادامه داد: این مجموعه یکی از پتانسیل‌هایی است که می‌تواند خدمات تخصصی را ارائه کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: قول را گرفته‌ایم که همه بخش‌های بیمارستان بازسازی شود و یک بیمارستان با تجهیزات روز دنیا را تحویل مردم استان بوشهر دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: گروه‌های مهندسی برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.

وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال