Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز یکشنبه در آیین رونمایی از کتاب "سه تار دلش" برگرفته از خاطرات مادر شهیدان میرکریمی، در تالار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: رونمایی از کتاب "سه تار دلش" که حاوی خاطرات مادر سه شهید است تدبیر مناسبی در موضوع الگوسازی برای امروز است.

وی افزود: مادران شهید چراغ راه مناسب برای بانوان و دختران جوان و نوجوان ایران اسلامی هستند تا به عنوان الگوی آنها در فرزندآوری و تربیت فرزندان شایسته مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان شایسته توسط مادران ایران زمین اظهار داشت: این امر نقش مهمی برای آینده کشور دارد و تا از این طریق آینده ایران اسلامی به نحو شایسته ای ساخته شود.

فلاح، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  تاکید و تصریح کرد: چه کسانی شایسته تر از مادران شهیدان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تجلیل از مادر شهیدان میرکریمی و نویسنده کتاب "سه تار دلش" همزمانی رونمایی از این کتاب و رونمایی از تفریظ آیت الله العظمی خامنه ای بر کتاب "تنها گریه کن" را امری مهم در هفته بسیج و کتاب دانست و گفت: این برنامه همزمان با آیین ملی تجلیل از مادران شهید کشور برگزار می شود.

آیین رونمایی از کتاب "سه تار دلش" برگرفته از خاطرات مادر شهیدان میرکریمی روز یکشنبه در دومین روز از هفته بسیج و نیز بزرگداشت هفته کتاب در قالب یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و همراه با انتشار تفریظ حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب "تنها گریه کن" برگزار و در آن از نقش مادران شهید به صورت ویژه تجلیل شد.

کتاب "سه تار دلش" توسط فرزانه نعیمی نوشته شده و حاوی خاطرات مادر شهیدان والامقام سیدمحمود، سیدعلی اصغر و سیدمحسن میرکریمی است که در این مراسم رونمایی و از این مادر بزرگوار و نویسنده آن تجلیل شد.

مادر شهیدان میرکریمی: برای عظمت اسلام و انقلاب تلاش شود

این مادر شهید در مراسم رونمایی از کتاب "سه تار دلش" با تجلیل از شهدا و خانواده شهیدان، به تبیین نقش و عظمت شهدا پرداخت و افزود: سه فرزندم که دو نفر آنها روحانی و سیدمحسن نیز طلبه بود در تبعیت از ولایت و برای عظمت اسلام و انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

وی، بی توجهی به مسایل عفاف و حجاب در جامعه را موجب ناراحتی خانواده شهدا دانست و افزود: شهدا جانشان را برای نماز، حجاب و عفاف و راه حضرت سید الشهدا (ع) دادند و ما باید امروز پاسدار خون این شهیدان بزرگوار باشیم.

مادر شهیدان میرکریمی از مسوولان نیز خواست برای ایجاد اشتغال جوانان و رفع تورم در جامعه برنامه‌ریزی کنند تا مردم کمتر دچار سختی و مشکل باشند.

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از مادر شهیدان میرکریمی و نویسنده کتاب "سه تار دلش" تجلیل شد و از مادران حاضر در مراسم نیز در آیین ویژه تقدیر به عمل آمد.

این مراسم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و انجمن اسلامی دانش آموزان برگزار شد.

برچسب‌ها سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب شهدا والدین شهدا کتاب کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب شهدا والدین شهدا کتاب کتابخوانی رونمایی از کتاب فرهنگ و ارشاد خاطرات مادر مادران شهید مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر

به گزارشبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان می گوید: با اقدامات صورت گرفته تمامی مادران دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سومشان متولد سال 96 به بعد باشد، مشمول این طرح می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر