Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@03:29:05 GMT

رضایی: پیشنهادات خارجی‌ را قبول نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۸۹۵۶

رضایی: پیشنهادات خارجی‌ را قبول نمی‌کنم

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال نشسته گفت: هر چند پیشنهادات زیادی برای مربی‌گری تیم‌های خارجی دارم، اما ایرانی هستم و به خاطر کشورم پیشنهادات را قبول نمی‌کنم.

به گزارش قدس آنلاین، هادی رضایی در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: تیم والیبال نشسته چند سال است که در بازی‌های پارالمپیک روی سکوی قهرمانی قرار دارد و همواره بالاترین سکوها را به خود اختصاص داده است، البته حفظ این قهرمانی نیاز به سرمایه گذاری دارد تا این جایگاه را از دست ندهیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با سرمایه گذاری خوبی که سایر تیم‌ها در والیبال نشسته انجام داده‌اند، حفظ قهرمانی کار سختی است، در بازی‌های پارالمپیک توکیو دیدید که با فاصله بسیار کمی روسیه را شکست دادیم تا قهرمانی خود را در پارالمپیک تکرار کنیم. متاسفانه چند سال است که در والیبال نشسته مسابقات قهرمانی کشور برگزار نشده و این مساله سبب می‌شود تا قهرمانی در آینده تداوم نداشته باشد.

رضایی در خصوص استعفای خود از سرمربی‌گری تیم ملی والیبال نشسته، گفت: من استعفا نداده‌ام بلکه قراردادم به پایان رسیده بود و الان هم در کنار ورزش هستم.

وی پیرامون این پرسش که آیا پیشنهاد مربی‌گری از تیم‌های خارجی داشته یا خیر، افزود: پیشنهادات زیادی داشتم، اما من ایرانی هستم و دوست برای ورزش کشورم خدمت کنم.

رضایی در پایان همچنین در خصوص مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو، گفت: برگزاری چنین مراسم‌هایی فرصت خوبی است برای حمایت از وررشکاران تا با روحیه خوبی تمرینات خود را در آینده پیگیری کنند، هر چند جای ۳ تا ۳ نفر از مسوولین ورزش در این مراسم خالی بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هادی رضایی پارالمپیک والیبال نشسته بازی های پارالمپیک والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی تیم درنای تبریز با نتیجه ۲ بر صفر به تیم شهرداری الف مراغه غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز تیم فولاد ظفر بناب با نتیجه ۲ بر صفر در برابر شهرداری مراغه به پیروزی رسید و به مقام سوم دست یافت.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی استان یه مدت سه روز و با حضور ۴۰ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم در مراغه برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها ۳۸ بازی انجام دادند.

این رقابت‌ها در بزرگداشت ۱۶ آذر روز مراغه در میدان والیبال ساحلی شهرداری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!