Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جواد نکونام روز یکشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: ما منتظریم که درهای ورزشگاه شهدای فولاد در بازی خانگی بعدی به روی هواداران‌ ما باز شود و آنها را در کنار خود داشته باشیم.

وی افزود: به لحاظ شکل بازی، انسجام و آمادگی جسمانی فاصله زیادی با نقطه ایده آل داریم. بازی با تیم هوادار تهران به ما نشان داد کار زیادی برای تبدیل شدن به یک تیم منسجم و هماهنگ داریم اگرچه زمان کمی برای کار داشته و نباید زمان را از دست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: کار سختی داریم اما آنچه ما را امیدوار می‌کند سخت‌کوشی، تعهد و اراده بازیکنان و اعضای تیم است. در تمرین‌های ۲ هفته اخیر به‌ صورت مستمر تلاش بازیکنان برای پیشرفت را دیده‌ام و خوشحالم که در مسیر خوبی قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته، تیم ما ۱۰ نفره برابر تیم هوادار تهران به برتری رسید و سه امتیاز شیرین را کسب کردیم افزود: بردن این بازی کار بزرگی بود در حالی که مدت زیادی ۱۰ نفره بودیم. در کل فضای خوبی در رختکن، باشگاه و در میان هواداران وجود دارد اما از کیفیت فنی تیم هنوز رضایت ندارم.

نکونام ادامه داد: بازیکن می‌تواند اشتباه کند اما هیچ‌ تیمی به‌ خاطر اشتباه یک بازیکن شکست نمی‌خورد و هیچ تیمی با درخشش یک بازیکن برنده نمی‌شود. فکر می‌کنم در ۲ فصل اخیر نام فولاد بیشتر از هر نام دیگری در فوتبال ایران تداعی کننده کلمه "تیم" بوده است.

وی افزود: ما یک تیم هستیم لذا با هم پیروز می‌شویم و با هم شکست می‌خوریم و در سوی مقابل در کنار هم اشتباه می‌کنیم، یاد می‌گیریم و پیشرفت خواهیم کرد.

تیم فولاد خوزستان اکنون با هفت امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جا گرفته است.

برچسب‌ها فوتبال فولاد خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فولاد خوزستان خوزستان فوتبال فولاد خوزستان خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، جرمی دی لئون بخشی از کاروان رئال بود که ساعاتی پیش به مونیخ سفر کرد، همانطور که قبلاً در سفر برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل منچسترسیتی اتفاق افتاده بود. حضور این بازیکن جوان در ترکیب رئال از آنجایی جلب توجه می‌کند که او در فهرست روز گذشته رئال دیده نمی‌شد. هیچ بازیکنی از تیم دوم رئال نیز در این فهرست نبود.

نام فوتبالیست جوان پورتوریکویی (20 ساله) در هیچ یک از لیست‌های رسمی رئال مادرید برای لیگ قهرمانان اروپا ثبت نشده و بنابراین نمی‌تواند در آلیانز حضور داشته باشد. همانطور که در سفر به انگلیس اتفاق افتاد، دی لئون فقط برای شرکت در تمرینات به مونیخ سفر کرده و بازی با بایرن را همراه با کورتوا و آلابای مصدوم از روی سکوها تماشا خواهد کرد.

جرمی دی لئون زمستان گذشته از کاستیون به باشگاه مادریدی ملحق شد تا برای تیم دوم رئال بازی کند، با این وجود، او تنها 79 دقیقه در 5 بازی به میدان رفته و موفق به گلزنی و ارسال پاس گل نشده است. دی لئون ولی گویا بازیکن مورد علاقه کارلتو است.

دیگر خبرها

  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم