Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از npr، برخی از رانندگان تسلا روز جمعه با یک سری خطا‌های سروری در اپلیکیشن مربوط به این شرکت مواجه شدند. این موضوع باعث شد رانندگان نتوانند با تلفن همراه، وسیله نقلیه الکتریکی خود را روشن یا قفل کنند. پس از بررسی‌ها ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در ارتباط با این اختلال گفت که این مشکل موقت بوده و در عرض چند ساعت حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو‌های تسلا از فناوری‌های پیشرفته از جمله توانایی کنترل از راه دور استفاده می‌کنند. در این قابلیت کاربران برای کنترل از راه دور وسیله نقلیه خود با تلفن هایشان خودروی خود را روشن یا قفل می کنند، این شیوه باعث می‌شود کلید‌های خوردو‌ تقریباً منسوخ شوند، اما زمانی که یک خطای سروری رخ دهد، در این موقعیت کلید‌ها بسیار مهم می‌شوند. به نظر می‌رسید اختلال در اپلیکیشن تسلا در سراسر جهان وجود داشته است و کاربران مشکلاتی را از آمریکا، دانمارک، آلمان و انگلیس گزارش داده بودند.

در کره جنوبی، روزنامه‌نگاری به نام جاهوان چو در توئیتر برای یافتن پاسخ‌ در ارتباط با این مشکل، تسلا و ایلان ماسک را در توئیتی منشن کرد. او نوشت: "برای اتصال tesla Model ۳ به برنامه iOS خود در سئول، کره جنوبی، با خطای ۵۰۰ مواجه شدم. به نظر می‌رسد این یک اختلال جهانی باشد. " ماسک در پاسخ به این کاربر گفت "در حال بررسی... ". حدود پنج ساعت بعد، ماسک گفت که این خطا برطرف شده است و دلیل این قطعی را "افزایش ترافیک شبکه" عنوان کرد. ماسک در توئیتر خود نوشت: "با عرض پوزش، ما تدابیری اتخاذ خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد. "

طبق گزارش وب‌سایت تسلا، در صورتی که این مشکل مجددا ایجاد شد، کاربران می‌توانند با پشتیبانی کنار جاده‌ای تماس بگیرند. اما شاید ساده‌ترین راه حل این باشد که رانندگان با استفاده از جاکلیدی یا کارت کلیدی که همراه خود دارند مشکل را برطرف کنند. تماس گرفتن با شرکت تسلا نیز ممکن نیست، زیرا تسلا دیگر بخش روابط عمومی ندارد.

بیشتر بخوانید

اپل مدیران و مهندسان تسلا را استخدام می کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو تسلا ایلان ماسک اختلال در سیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک

این روز‌ها ساکنان شهرک 23 (منازل سازمانی والفجر 23 ارتش) واقع در شهر پرندک شهرستان رباط کریم استان تهران با مشکل قطعی آب مواجه هستند. به گفته شهروند خبرنگار ما ساکنان این شهرک از هم اکنون و قبل از رسیدن فصل تابستان در طول شبانه روز ۶ ساعت آب دارند. ساکنان این منطقه با مشکل آب حدود دو سالی است که دست و پنجه نرم می کنند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام لطفاً فکری به حال ساکنان شهرک بیست وسه ارتش واقع درپرندک رباط کریم کنید. از دو سال گذشته در فصل تابستان قطعی آب داریم. امسال هم که هنوز فصل تابستان نرسیده از یک هفته گذشته قطعی آب شروع شده است. در طول شبانه روز فقط ۶ ساعت آب داریم طبقات بالا هم که فشار آب کم است. لطفا رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود