Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، با جدایی اوله گونار سولسشر از جمع منچستریونایتد گمانه‌زنی‌ها برای سرمربی آینده شیاطین سرخ به سوژه اصلی رسانه‌های دنیا بدل شده است.

SNN خبری عجیب منتشر کرد و مدعی شد که رونالدو به سران منچستریونایتد گفته که «لوئیز انریکه» را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کنند.

انریکه اکنون هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده دارد و توانسته به صورت مستقیم راهی جام جهانی 2022 قطر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در یورو 2020 نیز با ترکیبی جوان شاهکاری در بین ماتادورها خلق کرد و توانست به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کند. اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا نیز به فینال رسید و مغلوب فرانسه شد.

رسانه SNN  نوشت که سرمربی سابق بارسلونا علاقه مند است که هدایت منچستریونایتد را برعهده گیرد. حالا مشخص شده که رونالدو نیز حامی اوست و شاید این اتفاق رخ بدهد و شیاطین سرخ بتوانند سرمربی بزرگ مثل سرمربیان تیم‌های چلسی، لیورپول و منچسترسیتی داشته باشند.

لوئیز انریکه در سال 2015 توانست 3گانه کسب کند و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نام گیرد.

SNN نوشت که زین الدین زیدان نیز یکی از گزینه‌های منچستریونایتد است ولی او اعلام کرده که در زمان فعلی علاقه‌ای به هدایت شیاطین سرخ ندارد. اریک تن هاگ و براندن راجرز نیز دیگر گزینه‌های شیاطین سرخ محسوب می‌شود.


زیدان با رئال مادرید به 3 قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا رسید و یک بار نیز جام لالیگا را از دستان بارسلونا ربود

امروز رسانه‌ها از یولیان لوپتگی، سرمربی کنونی سویا نیز به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت منچستریونایتد نام بردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رونالدو کریستیانو رونالدو زین الدین زیدان انریکه شیاطین سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ پیراهن بارسلونا را به تن داشت و در کنار مسی به میدان رفت و افتخارات و قهرمانی‌های بسیاری را هم در این تیم به دست آورد و نقش مهمی را در موفقیت آنها ایفا کرد.

در دو فصل پایانی که این ستاره کروات در بارسلونا به میدان می‌رفت، بازوبند کاپیتانی این تیم در اختیار مسی بود این روند یک سال پس از جدایی راکیتیچ از بارسا هم ادامه داشت تا زمانی که مسی در سال ۲۰۲۱ بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

اما حالا این بازیکن صحبت‌های جالبی را درباره تجربه بازی با مسی به عنوان کاپیتان بارسا مطرح کرده است که شاید چندان به مذاق هواداران این تیم و طرفداران این ستاره آرژانتینی خوش نیاید و باعث ناراحتی آنها و حتی اعتراض به او شود.

راکیتیچ در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:«مسی بهترین بازیکن تاریخ است و اگر تمرکزش را روی این کار می‌گذاشت، می‌توانست اگر می‌خواست به بهترین مدافع چپ دنیا تبدیل شود! هرچند او گاهی بهترین کاپیتان ممکن نبود و نمی‌توانست به شما بگوید که باید چه کاری انجام دهید، شاید دلیل اتفاق این بود که او متفاوت و خاص بود.»

دیگر خبرها

  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود