Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:15:03 GMT

شهرضا تنها شهرستان نارنجی استان اصفهان است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۹۴۳۸

شهرضا تنها شهرستان نارنجی استان اصفهان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله تنهایی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در شهرضا، اظهار داشت: در شهرستان شهرضا تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۴۰ نفر یعنی حدود ۷۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال دز اول را تزریق و ۹۵ هزار نفر یعنی حدود ۶۴ درصد نیز دز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به جمعیت ۱۶۴ هزار نفری شهرستان شهرضا، افزود: جمعیت هدف واکسن شهرستان تعداد ۱۳۵ هزار و ۵۶۲ نفر است که اگر ۸۵ درصد از این تعداد واکسینه شوند ما به میزان مطلوب ایمنی خواهیم رسید.

شهرضا تنها شهرستان نارنجی اصفهان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا بیان کرد: شهرضا تنها شهرستان استان اصفهان است که در وضعیت نارنجی و پرخطر کرونا است اما در نمودارها کاهش آماری را داریم.

وی گفت: میزان بستریان کرونا از ۵۰ مورد به ۳۰ بستری و مراجعات سرپایی به مرکز منتخب درمان روزانه به ۴۰ نفر رسیده است، اگر با همین روند پیش برویم در هفته آینده در وضعیت زرد کرونایی قرار خواهیم گرفت.

تنهایی تصریح کرد: اگر حدود ۱۰ هزار نفر دیگر در شهرستان شهرضا دز اول واکسن خود را تزریق کنند، به شرط آنکه همه افراد واجد شرایط، دوز اول را دریافت کرده باشند، ما به حد مطلوب واکسیناسیون ۸۵ درصدی خواهیم رسید.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان شهرضا اظهار داشت: محدودیت‌های کرونایی اصناف را بسیار تحت فشار قرار داد و دانش آموزان را نیز دچار مشکل کرد اما امروزه تنها با تزریق واکسن می‌توان بسیاری از این مشکلات را حل کرد.

سید امیر جعفری عنوان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات سطح شهرستان باید همکاری لازم با مجموعه شبکه بهداشت را در امر واکسیناسیون داشته باشند تا هرچه زودتر به درصد مطلوب ایمنی برسیم.

وی با اشاره به اینکه برخی همشهریان تاکنون هیچ واکسنی دریافت نکرده‌اند، بیان کرد: مسئول هر حوزه موظف است که این افراد شناسایی کند و به اطلاع شبکه بهداشت و درمان شهرستان برساند.

کد خبر 5357237

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر زلزله آمار کرونا بسیج کرمانشاه خطبه های نماز جمعه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران زمین لرزه شهرستان شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت: فرمانداری شهرستان نایین به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد و قطعا این امتیاز خاص سبب ارتقای شهرستان در سطح کشور به ویژه در استان اصفهان می‌شود.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر وعده فرمانداری ویژه را به مردم شهرستان نائین دادم که با پیگیری‌های انجام شده و نگاه ویژه رئیس جمهور و همراهی هیئت دولت به ویژه معاون اول و معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزیر کشور و معاون سیاسی سابق و همچنین استاندار اصفهان، فرمانداری ویژه برای شهرستان نائین مصوب شد.

وی افزود: این امتیاز خاص سبب تسهیل در امور مردم شهرستان نائین و ارتقای این شهرستان در سطح کشور به ویژه در سطح استان اصفهان خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک خاطرنشان کرد: این حرکت و موفقیت برای شهرستان نائین پیش زمینه تحول در ارتقا و افزایش بودجه‌های شهرستان است و فرمانداری ویژه در چارت تقسیمات کشوری، از استانداری کوچک‌تر اما از فرمانداری بزرگ‌تر و توانمندتر است و باعث ارتقای ادارات می‌شود.

آزاد تاکید کرد: فرمانداری ویژه نائین توانمندتر از فرمانداری عادی است و ضمن تفویض اختیارات استان اصفهان به نائین و معاون مدیرکل محسوب شدن رؤسای ادارات، چارت و تشکیلات اداری شهرستان از لحاظ جذب نیرو و کارکنان ارتقا یافته و میزان اعتبارات بیشتری نسبت به فرمانداری عادی به شهرستان تخصیص پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه به طور قطع اتفاقات خوبی برای مردم شهرستان نائین پیش رو است، گفت: مردم شهرستان نائین لایق بهترین‌ها هستند و ما نیز در این مسیر به عنوان خادم مردم در حال تلاش و پیگیری هستیم و این اولین خبر خوب برای نائین بود و در روزهای آتی اخبار خوب دیگری نیز به مردم شهرستان خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک افزود: با توجه به تفویض اختیارات استان اصفهان به شهرستان نائین و این موضوع که رؤسای ادارات شهرستان، معاون مدیرکل محسوب می‌شوند، مسیر اشخاصی که برای امورات خود از خوروبیابانک به مرکز استان مراجعه می‌کردند با مراجعه به فرمانداری ویژه نائین کوتاه‌تر می‌شود.

کد خبر 749114

دیگر خبرها

  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان