Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، عبدالحسین روح‌الامینی در برنامه «سلام تهران» با اشاره به خشکی زاینده‌رود، گفت: تونل‌های سرچشمه اصفهان به دهه‌های ۲۰ و ۳۰ بازمی‌گردد. جانمایی صنایع آب‌بر مثل فولاد و ذوب‌آهن که از قبل از انقلاب بوده و بعد هم افزایش یافته، به این شهر آسیب‌های زیادی وارد کرده است. 

روح‌الامینی با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات سال 92 شورای عالی آب، افزود: مشکل فعلی یک شبه به وجود نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات اقلیمی و کاهش بارندگی و خشکسالی هم در پیدایش این معضل نقش زیادی داشته‌ است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در خانه ملت با تأکید بر اینکه باید بپذیریم آب برای همه مردم ایران است، گفت: ضعف مدیریت‌ها در پیگیری مصوبات، الگوی کاشت نامناسب و نیز اجرای صنایع آب‌بر از مواردی است که مشکلاتی را در کشور از جمله در اصفهان و یزد به وجود آورده است. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه عملکرد دولت سیزدهم در 3-4 ماه سپری شده از عمر دولت را راضی‌کننده و امیدبخش دانست و افزود: دولت ۱۶ وظیفه دارد که مهمترین آنها رفع انحصار، گسترش عدالت و ایجاد محیط خلاق برای رشد است. 

وی با گلایه از تعطیلی جلسات شوراهای عالی کشور در سال‌های گذشته مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی، آب و اشتغال، گفت: توجه به اشتغالزایی و افزایش سهم ایران در بازار کشورهای همسایه، بسیار کم بوده است. خوشبختانه دولت فعلی موفق به عضویت در پیمان شانگ‌های شده و هم اکنون اقتصاد کشور در حال فعال شدن است. 

روح‌الامینی با بیان اینکه نباید منتظر معجزه باشیم، افزود: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که انتظار مردم از دولت دوباره بازگشته و طبق آمارهای رسمی، رضایت مردم از ۴۴ درصد دولت قبل به ۶۹ درصد در این دولت افزایش یافته است. 

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه کارهای بزرگ و زمین‌مانده زیاد است، از کار شبانه‌روزی دولت و تشکیل جلسات پنجشنبه‌های رئیس جمهور با مجامع نمایندگان استان‌ها ابراز خرسندی کرد و گفت: همکاری و نزدیک شدن افکار رؤسای سه قوه بسیار مهم است‌؛ به ویژه اینکه جلسات سران قوا بسیار منظم و زود به زود تشکیل می‌شود در حالی که در دولت گذشته این جلسات با تأخیر و فاصله زیاد تشکیل می‌شد.

وی با تأکید بر لزوم ملموس بودن عملکرد مسئولان برای مردم، گفت: این اتفاق در زمینه تولید و توزیع واکسن رخ داده است.

روح‌الامینی در پایان برنامه در پاسخ به اینکه آیا سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد یا نه، گفت: اختیار با مجلس است اما بعد از دو عدم رأی اعتماد، احتمال رأی‌آوری سومین گزینه زیاد است. اگرچه متأسفانه زمان طلایی برای انتصاب وزیر آموزش و پرورش که اول مهرماه و زمان بازگشایی مدارس بود، گذشته است. 

گفتنی است، «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای مصطفی امامی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

منبع: الف

کلیدواژه: روح الامینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود