Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان‌گتوند روز یکشنبه با اعلام خبر به ایرنا گفت: جاده ارتباطی این سه روستا ساعاتی پیش در پی بارندگی شدید امروز و بالا آمدن آب رودخانه فصلی بر روی پل بین روستاهای رودنی و محمدی و دشت بزرگ در بخش عقیلی گتوند قطع شد.

علی محمدزاده ادامه داد: این پل در سال‌های گذشته بازسازی شد اما به علت سطح پایین پل و بالا آمدن آب از رودخانه فصلی به زیر آب رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، هرساله در بارندگی های شدید و بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، جاده ارتباطی این روستاها قطع و مشکلاتی برای تردد اهالی ایجاد می‌شود.

روستاهای دشت بزرگ، شهیدمحمدی و دهلران بیش از ۲هزار و ۷۰۰نفر جمعیت دارند.

 بارندگی شدید روز دوشنبه مناطق مختلفی از استان خوزستان را فرا گرفت و تردد در برخی از شهرستان‌ها را با مشکل مواجه کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان میزان بارندگی در این مدت در شهر دزفول ۴۰ میلیمتر، شوشتر ۳۹.۵، صفی آباد دزفول ۱۹.۷، حسینیه اندیمشک ۱۹.۶، شوش ۱۴.۶ و گتوند ۵.۷ میلیمتر بوده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی فراگیر از اواسط روز شنبه تا اواخر روز سه‌شنبه هفته جاری در استان هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

شهرستان گتوند دارای ۲ بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و ۴۵ روستا است.

برچسب‌ها گتوند مدیریت بحران بارش باران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند مدیریت بحران بارش باران گتوند مدیریت بحران بارش باران خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست احداث پل عابر در روستا

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، خویمن ، روستایی  از توابع بخش مرکزی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی  است.

شهروندخبرنگاری با ارسال فیلمی برای خبرگزاری صدا و سیما از مسولان خواسته برای ساخت پل عابر روی رودخانه قطور، این روستا فکری کنند تا رفت و آمد  اهالی از روی رودخانه تسهیل شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با عرض سلام و ادب و احترام ، رودخانه قطور واقع در شهرستان خوی  از وسط روستای خویمن عبور می‌کند و مردم به دلیل نداشتن وجود پل پیاده رو ، در سختی و مشکل به سر می برند.

دیگر خبرها

  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا