Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس مدعی است که بدون مشارکت کشور‌های عربی، پرونده هسته‌ای ایران حل و فصل نخواهد شد.

خبرگزاری میزان -  پایگاه صهیونیستی «هاآرتص»، روز یکشنبه، ۳۰ آبان، در گزارشی نوشت «قرار است هفته آینده مذاکرات ایران و قدرت‌های جهانی برای بازگشت به توافق هسته‌ای از گرفته شود؛ مقام‎های سیاسی و نظامی اسرائیل به این موضوع بسیار بدبین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این گزارش مدعی است «سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل انتظار دارند که نمایندگان ایران در این مذاکرات سخت‌گیر باشند و آمریکا (که مستقیماً در مذاکرات شرکت نمی‌کند) تقریباً با هر امتیازی موافقت کند، تا زمانی که توافق امضا شود.»

گزارش «هاآرتص» در بخش دیگری ادعا می‎کند «اسرائیل به واشنگتن تصریح کرده، اگر پیشرفت‌های حاصل شده در برنامه هسته‌ای ایران در دو سال گذشته نادیده گرفته شود، با درخواست تهران مبنی بر لغو همه تحریم‌ها در ازای بازگشت به توافق و پایان دادن به نقض آن، مخالف است.»

بیشتر بخوانید: چین خواستار حفظ و اجرای برجام شد ادعاهای «رابرت مالی» در آستانه مذاکرات وین

در خبری دیگر، «نایف الحجرف»، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، مدعی شده «بدون حضور کشور‌های عربی، پرونده هسته‌ای ایران در مذاکرات وین حل نخواهد شد.»

«الحجرف» ادعا کرده که دستیابی به راه‌ حلی درباره پرونده هسته‌ای ایران بدون مشارکت کشور‌های عربی خلیج‌ فارس در مذاکرات وین ممکن نیست.

وی در اظهارات ادعایی خود گفته است که «مذاکرات با تهران باید شامل برنامه موشکی و رفتار منطقه‌ای ایران نیز باشد.»

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران تحولات بین الملل برجام مذاکرات وین هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال فاش کرد واشنگتن در حال تغییر محل استقرار ناوگان نظامی خود در غرب آسیا در پی اعتراض بعضی کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام اماراتی نوشت: امارات در ماه فوریه گذشته به آمریکا اعلام کرد اجازه استفاده هواپیما‌های آمریکایی از پایگاه هوایی الظفره را برای حملات هوایی به یمن و عراق نخواهد داد.

این روزنامه خاطر نشان کرد: پنتاگون بمب‌افکن‌ها، جنگنده‌ها و پهپاد‌های تهاجمی را به قطر منتقل کرد تا محدودیت‌های امارات را دور بزند.

محدودیت‌هایی که امارات برای آمریکا تعیین کرد، به علت نگرانی ابوظبی از خشمگین شدن ایران در صورت کمک علنی به عملیات نظامی آمریکا، بود.

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم