Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@01:21:34 GMT

گزارش ناظر بازی برای استقلال دردسر ساز می شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۰۰۷۹

 یک منبع آگاه در سازمان لیگ امروز واقعیت مهمی را در مورد نصب تبلیغات دور زمین در بازی استقللال برابر نساجی برملا کرد

به گفته یکی از مسئولان سازمان لیگ، استقلال برای نصب تبلیغات دور زمین در بازی با نساجی در هفته پنجم لیگ برتر مجوز نداشته است.

به گزارش طرفداری، هفته پیش سازمان لیگ با واگذاری تبلیغات به باشگاه ها موافقت کرد، به شرط اینکه هر کارگزار بابت در اختیار داشتن این موضوع ضمانت نامه بانکی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین در بازی استقلال برابر نساجی کارگزار آبی ها تبلیغات خود را نصب کرد اما حالا یک منبع آگاه در سازمان لیگ می گوید استقلال برای این کار مجوز نداشته است.

این منبع آگاه در این باره به طرفداری گفت:

هنوز پروسه واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها به طور کامل انجام نشده اما کارگزار باشگاه در بازی با نساجی بدون مجوز وارد زمین شد و تابلوهای خود را نصب کرد. چون بعد از 2 سال هوادار به استادیوم آمده بود ما نمی خواستیم جنجال ایجاد شود و بنابراین حرفی نزدیم.

این منبع آگاه در ادامه از احتمال جریمه باشگاه استقلال صحبت کرد:

ممکن است ناظر بازی این اتفاق را به کمیته انضباطی گزارش کرده باشد که در این صورت این احتمال وجود دارد باشگاه استقلال با جریمه روبرو شود.

 

البته امروز هم سازمان لیگ به صراحت اعلام کرد اگر کارگزاران استقلال و پرسپولیس تا فردا تضامین بانکی را ارائه نکنند، از بازی های بعدی اجازه تبلیغ را نخواهند داشت. پیش از این حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته بود؛ فدراسیون در هفته پنجم پادرمیانی کرده که سازمان لیگ با وجود ارائه نشدن تضمین های بانکی از سوی کارگزاران باشگاه ها، فقط برای یک بازی، اجرای تبلیغات محیطی را به باشگاه ها بسپارد.

 

بیشتر بخوانید:

سازمان لیگ همچنان منتظر ضمانت نامه بانکی کارگزار استقلال

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت ! / زشت ترین اقدام در جهان ! پشت پرده اصرار سازمان لیگ برای دریافت ضمانت بانکی از باشگاه‌ها ماجرای برکناری برانکو از تیم ملی عمان چیست؟ کریستیانو رونالدو، لوئیز انریکه را به عنوان سرمربی منچستریونایتد می خواهد / اسکای اتمام حجت مدیران بایرن با بازیکنان واکسینه نشده: در دوران قرنطینه خبری از حقوق نیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی