Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@13:40:40 GMT

گاز ۶۶ اداره دولتی تهران قطع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۰۳۲۹

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: بعد از بازدید از ۲ هزار و ۸۰۰ اداره و اماکن دولتی گاز ۶۶ مشترک در پی بی‌توجهی به اخطار‌ها قطع شد. ناطقان: سعید توکلی مدیرعامل شرکت گاز گفت: از حدود ۲ هزار و ۸۰۰ بازدید اداره و اماکن دولتی، ۱۷۰۷ مورد در شهرستان‌ها و ۱۰۷۴ مورد از آن در شهر تهران انجام شده است. از این تعداد ۲۰۱۲ مشترک دولتی مصرف بهینه داشته‌اند و ۲۱۲ مشترک اخطار دریافت کردند که بی‌توجهی به اخطار‌ها سبب قطع گاز ۶۶ مشترک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: دمای رفاه ۱۸ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد است و الزام اداره‌ها و سازمان‌ها به خاموش کردن سیستم گرمایشی پس از پایان ساعت اداری و بهینه کردن سیستم موتورخانه‌ها هم موضوعی ضروری است و به همین دلیل بازدید سرزده و بدون اطلاع قبلی، پس از پایان ساعت اداری، از اماکن انجام شده و در صورت خاموش نبودن سیستم گرمایشی و تکرار این کار، اخطار قطع جریان گاز صادر شده است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: گاز ، اداره دولتی ، تهران ، قطع شدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گاز اداره دولتی تهران قطع شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است

وزیر امور خارجه گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در شبکه اجتماعی  ایکس با اشاره به برگزاری دومین اجلاس بین المللی  ایران و آفریقا  در تهران نوشت: « روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روندهای کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند؛ ایران در قلب منطقه غرب آسیا، از نقش و جایگاه ویژه‌ای در این تحول راهبردی برخوردار است.

دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو۲۰۲۴ تهران، فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • فیلم اخطار جدی هواشناسی به مردم دو استان