Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این آیین که به صورت همزمان با رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب "تن‌ها گریه کن" برگزار شد، گفت: همزمان با هفته بسیج و بیست و نهمین دوره هفته کتاب ۴۱ عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس در همدان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور یادواره رادیویی (دفاع ماندگار) طراحی شد افزود: با توجه به شرایط کرونا این یادواره تاکنون ۲۴ برنامه داشته که به صورت زنده از رادیو همدان و شبکه کشوری ایران صدا پخش شده است.

او ادامه داد: این آثار توانستند مجوز بارگذاری در شبکه پرمخاطب و بین‌المللی «ایران صدا» را پیدا کرده و دانلود ۱۶۰ هزار مرتبه‌ای را تجربه کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از پخش برنامه «ادبیات پایداری» به صورت زنده از رادیو برای معرفی کتاب و نویسندگان خبر داد و گفت: با توجه به تخصصی کردن حوزه نویسندگان ۷۰ ساعت دوره آموزشی تخصصی در حوزه مصاحبه، تدوین و تبیین خاطرات و تاریخ شفاهی برگزار شده است.

سردار ظفری با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی یوسف در استان و ارسال ۸۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره بیان کرد: با اعلام فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس نیز ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی ارسال شده که آذرماه اختتامیه این ۲ جشنواره برگزار می‌شود.

او از راه‌اندازی انجمن شعر نهاد ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: یکی از ظرفیت‌های موجود، نخبگان علمی با استفاده از طرح کسری خدمت با موضوع علوم و معارف دفاع مقدس بوده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان درباره اقدامات انجام شده در بخش ترجمه آثار نیز افزود: در این بخش نیز ترجمه پنج عنوان کتاب به زبان‌های مختلف انجام شده است که در هفته پژوهش رونمایی می‌شود.

در این آیین به صورت همزمان با سراسر کشور از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تن‌ها گریه کن» رونمایی شد.

کتاب تنها گریه کن نوشته "اکرم اسلامی"، روایت زندگی "اشرف سادات منتظری" مادر شهید "محمد معماریان" است که در انتشارات حماسه یاران به چاپ رسیده و مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

در این آیین همچنین از خانواده شهیدان "میرزا محمد سلگی" و "ایرج داوری" تجلیل شد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب صوتی هفته کتاب هفته بسیج بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان