Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طی سال‌های اخیر با تغییر اقلیم و کاهش بارش‌ها چهارمحال و بختیاری دچار بحران آبی شده است به گونه‌ای که ۲۰۰ شهر و روستا این استان با تانکر آب رسانی می‌شود.

عدم توجه مسئولان و وعده‌های عملی نشده همچون تکمیل نشدن طرح انتقال آب «بن» - «بروجن» که برای تأمین آب نیمی از مردم استان طراحی شده، گلایه‌مندی مردم چهارمحال و بختیاری در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تجمع امروز عصر، مردم چهارمحال و بختیاری مسیر «میدان انقلاب» تا «چهار راه دولت» در شهرکرد را طی و در مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری اجتماع کردند و با سر دادن شعارهایی برای رسیدگی به موضوع آب سر دادند.

چهارمحال و بختیاری که روزی ۱۱ درصد آب کشور را تأمین می‌کرد امروز دچار بحران آبی شده و ۱۰ دشت استان ممنوعه و ممنوعه بحرانی شده است به گونه‌ای که دشت «خانمیرزا» با فرونشت بیش از یک متری مواجه است.

چهارمحال و بختیاری طی سال گذشته کمتر از حق آبه خود برداشت کرده و مازاد آب به استان اصفهان انتقال یافته است.

کد خبر 5357395

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد بحران آب خشکسالی استانداری چهارمحال و بختیاری هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر زلزله بسیج آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران زمین لرزه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری