Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در کارگروه تنظیم بازار استان با بیان اینکه موضوع بازار و تأمین کالا‌های اساسی مردم یکی از اساسی‌ترین شعار‌های دولت جدید است، گفت: وضعیت بازار در تأمین کالای اساسی، نسبت به سایر استان‌ها از تنش کمتری برخوردار است و مشکلی در تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه رونق در کسب و کار تابع میزان عرضه و تقاضا است، افزود: باید کالا‌های در دسترس مردم و با قیمت کمتر در بازار عرضه شود.

ملانوری با اشاره به فسادهایی چون احتکار، گران فروشی و عدم عرضه بیان کرد: باید از این فساد‌ها جلوگیری شود تا بازار خراب و دچار تنش نشود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه وظیفه ما تنظیم بازار است، عنوان کرد: در تنظیم بازار حمایت از تولیدکننده، مصرف کننده و ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل وظیفه ما است.

او در خصوص پیش بینی سازمان صمت در مورد افزایش قیمت گوشت قرمز، گفت: جهاد کشاورزی باید موضوع را مدیریت کند و نباید افزایش قیمتی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار گوشت قرمز حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جدیدترین قیمت دلار و یورو پیش از تعطیلات دو روزه بازار   سه نماد بورسی با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فروش!   تعلیق در کمین این ۱۴ نماد، مراقب باشید!

 

تنها یک نماد بورسی بیشتر از اسفند فروخت! 

 

قیمت انواع پژو در بازار خودرو

 

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

 

کدال خپویش | برای سرمایه گذاری مناسب است؟

 

کدال فاهواز | سهامدارانش چقدر سود گرفتند؟

 

ارزش سهام عدالت چند میلیون شد؟

 

دیگر خبرها

  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول