Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:14:51 GMT

ایران جوان بوشهر روی دور باخت/ پنالتی که از دست رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۰۹۳۵

ایران جوان بوشهر روی دور باخت/ پنالتی که از دست رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم لیگ دسته دو کشور و در گروه نخست این رقابت‌ها از ساعت ۱۴ تیم فوتبال ایران حوان بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان سپیدرود رشت بود که این دیدار پر افت وخیز با برتری دو بر یک مهمان به پایان رسید.


ایران جوان در حالی اولین دیدار خانگی خود را برگزار می‌کرد که محمود آرامش را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌دید و هنوز به دقیقه یک نرسیده بودیم که شوت سنگین علی عباسی مهاجم ایران جوان گل نخست بازی را به شکلی زیبا رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپیدرود که از این گل شوکه شده بود نبض بازی را در دست گرفت و برای جبران گل خورده بازی هجومی را در دستور کار قرار داد که در دقیقه ۳۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسین آفرین‌زاد موفق شد گل تساوی بخش تیمش را وارد دروازه ایران جوان کند و کار به تساوی کشیده شود تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

شاگردان محمود آرامش نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ صاحب یک موقعیت پنالتی شدند که سنگربان سپیدرود در دو مرحله این ضربه را مهار کرد تا فرصتی طلایی برای قرمزپوشان بوشهری به هدر برود.


بر خلاف جهت بازی این سپیدرود بود که ارسال از جناح راست بازیکن این تیم در دقیقه ۸۳ را با ضربه سر دیدنی امیر قلم آرا به گل دوم این تیم تبدیل کرد تا این نتیجه تا پایان حفظ شود و سپیدرود به دومین برد متوالی و ایران جوان نیز دومین باخت خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران جوان بوشهر لیگ دو سپیدرود رشت ایران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت:عادت دارم که در هر بازی دوست دارم برنده باشم و باخت برایم بی‌معنا است. هندبال گیتی‌پسند در اینده قطعا در کشور و حتی آسیا صحبت خواهد کرد.

کیوان صادقی، پس از پیروزی برابر گیتی‌پسند در هفته نوزدهم لیگ در تقابل هندبالی هم‌شهری‌ها، اظهار کرد: می‌دانستیم سپاهان نوین تیم جوان و باانگیزه‌ای است و فشار از لحاظ روحی روانی برای دو تیم وجود داشت. در نیمه نخست قدر موقعیت‌ها را ندانستیم، اما در نیمه دوم قدر دانستیم و خط دفاعی خوب پوشش دادند.

وی افزود: در هندبال تیمی از قبل برنده نیست و شاید در نیمه نخست اینطور حس کردیم. اینده هندبال دست این جوانان است و به تیم جوان مجید رحیمی‌زاده تبریک می‌گویم.

سرمربی گیتی‌پسند یادآور شد: همیشه یک نیمه اعصابمات را خرد می‌کنند و نیمه دوم جبران می‌کنند. هفته اینده بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی خودمان را بالا جدول نگه داریم.

صادقی با بیان اینکه عادت دارم که در هر بازی دوست دارم برنده باشم و باخت برایم بی‌معنا است، گفت: از روز اول تمام تلاشمان بر قرارگیری جز تیم‌های بالای جدول بود. از لحاظ امتیازی بالاتر از کازرون هستیم.باشگاه گیتی‌پسند سرمایه‌گذاری کرد و تشکر می‌کنم. به اهدافمان هم رسیدیم و باید جز تیم‌های مدعی باشیم.

او در پایان اضافه کرد: هندبال گیتی‌پسند در اینده قطعا در کشور و حتی آسیا صحبت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو