Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:02:39 GMT

داشتن خانه تکواندو یک ضرورت برای ورزش رزمی گلستان است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۰۹۷۶

داشتن خانه تکواندو یک ضرورت برای ورزش رزمی گلستان است

علی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان گلستان در رده استان های آخر در تکواندو قرار دارد و نتوانسته به جایگاهی که باید برسد چرا که دو مشکل بزرگ در ورزش استان وجود دارد که تکواندو نیز با آن درگیر است.

رئیس هیات تکواندو گلستان با اشاره به اینکه برای ورزش های رزمی خانه تکواندو یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: بارها از مسئولان خواسته ایم که یک خانه تکواندو به ما بدهند تا بتوانیم این مکان را تجهیز و برای اردوها، مسابقات و آموزش های فنی آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری ادامه داد: در حال حاضر برای برگزاری هر کدام از این دوره ها دائم باید با ادارات و دیگر نهادها رایزنی کنیم و اخیراً نیز مسابقات استعداد یابی را در سالن دانشگاه علوم پزشکی برگزار کرده ایم.

رییس هیات تکواندو گلستان گفت: اگر خانه تکواندو داشته باشیم هم نیازهای معنوی از جمله برگزاری مسابقات و کلاس های فنی را مرتفع می کنیم و هم می توانیم نیازهای اقتصادی را رفع کنیم که بخشی از آن با اجاره دادن سالن تامین می شود و بخشی دیگر نیز همین هزینه ها که در حال حاضر به دلیل نداشتن سالن به دیگر نهادها می دهیم را می توانیم برای ورزشکاران فعال در این حوزه هزینه کنیم.

وی درباره مشکل دیگر ورزش استان گفت: از آنجایی که گلستان استان غیر صنعتی هست بخشی از دغدغه ما نیازهای اقتصادی است و با توجه به اینکه شرکت ها از طرف اداره امور مالیاتی روی خوش نمی بینند تمایلی به سرمایه گذاری در حوزه ورزش ندارند.

نوری تاکید کرد: مدیران باید در این مسائل ورود پیدا کنند و در بخش مالیاتی قانون رعایت شود نه اینکه سلیقه ای برخورد کنند.

وی تصریح کرد: اگر سرمایه گذار هزینه هایی که در ورزش انجام می دهد به عنوان هزینه های مالیاتی تلقی شود منابع مالی خوبی در اختیار هیات ها قرار می گیرد و ما هیچ گونه نیاز اقتصادی نخواهیم داشت.

نوری خاظرنشان کرد: همه تلاش ما بر این است که با حمایت مسئولان و برنامه هایی که در این حوزه داریم بتوانیم رتبه استان گلستان را در ردیف ۱۰ استان برتر تکواندو کشور قرار دهیم و استعدادهای برتر بیشتری را در این زمینه شناسایی و به دنیا معرفی کنیم.

کد خبر 5357211

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان تکواندو ورزش ورزش و جوانان گلستان هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر زلزله بسیج آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه کتاب و کتابخوانی عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران زمین لرزه خانه تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی

میثم رشتبر با عزمی راسخ رکورد جهانی تکنیک‌های رزمی روی کیسه بوکس را به نام خود به ثبت رساند.

این حرکت ارزشمند در زمان ۴۸ ساعت و بدون وقف با نظارت دقیق کمیته ثبت رکورد فدراسیون و سازمان‌های بین‌المللی ایمارو و تافیسا برگزار شد، مهارت و استقامت خارق‌العاده رشتبر را به اثبات رساند و جلوه‌ای دیگر از تعهد داوطلبان هلال احمر در مسیر صلح و بشردوستی را به نمایش گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است