Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرامور آب و فاضلاب فیروزآباد یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: با این تعویض و نوسازی شبکه انتقال، ۷۰ خانوار ساکن در روستای منارویه از آب شرب بهره مند شدند و همچنین از افت فشار و هدررفت آب در روستای خوبی جان که ۳۰۰ خانوار در آن ساکن هستند، جلوگیری شد.

 علیرضا اکبری ادامه داد: این عملیات به منظور از مدار خارج نمودن خطوط فرسوده و قدیمی آب رسانی و جلوگیری از تلفات آب در شبکه توزیع،عملیات اصلاح شبکه با اجرای ۱۱۶۰ متر لوله گذاری با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این 2 روستا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای عملیات اصلاح شبکه نقش مهمی در مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب دارد، اضافه کرد: به منظور نوسازی و کاهش آمار حوادث و شکستگی با همکاری دهیاری و مردم روستای منارویه لوله‌های فرسوده شبکه توزیع از مدار بهره برداری خارج و لوله‌های جدید با جنس و قطر مناسب وارد مدار آب رسانی این روستا شد.

اکبری گفت: همزمان با اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای یاد شده همه انشعابات غیرمجاز نیز برچیده شد.

برچسب‌ها افتتاح طرح شرکت آب منطقه ای فارس فیروزآباد فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح شرکت آب منطقه ای فارس فیروزآباد افتتاح طرح شرکت آب منطقه ای فارس فیروزآباد فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال