Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دستور رئیس جمهور برای لغو منع تردد شبانه / پست رئیس مجلس درباره هفته کتاب و کتابخوانی / دلنوشته سخنگوی شورای نگهبان پس از دیدن سینمایی منصور

با فرارسیدن هفته بسیج، چهره‌های سیاسی توئیت‌هایی را در حساب‌هایشان منتشر کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور:

"هفته بسیج بر بسیجیان عزیز و غیور ایران و جهان اسلام (جبهه مقاومت) مبارک
امام خامنه‌ای: بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه‌ی میدان‌ها"

عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران:

سید عباس موسوی، سفیر ایران در آذربایجان:

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان پستی را از موضوعات طرح شده در نشست خبری اخیرش منتشر کرد:

"برخی از موضوعات مطرح شده در نشست خبری ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۰:

لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تا کنون چندبار به شورای نگهبان ارسال شده که دفعات قبل به کلیات ایراداتی مطرح بود که این بار ایراداتی به جزئیات گرفته شد و مغایر قانون اساسی شناخته شد‌

درباره استفاده از رسم الخط فارسی آنچه اصل ۱۵ قانون اساسی می‌گوید این است که خط و زبان رسمی کشور فارسی است بنابراین اگر در قانونگذاری معادل واژگان فارسی نداشتیم باید به جای کلمات خارجی از رسم الخط فارسی استفاده شود.

در خصوص علت مغایرت طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۶۳) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران: افراد وقتی در انتخابات چه مجلس و چه شورای شهر و روستا شرکت می‌کنند باید یک مرحله برای تجدیدنظر پیش بینی شود؛ چراکه حق دادخواهی و تظلم خواهی، حق مردم است.

در بحث قانونگذاری، در شورای نگهبان اگر ظرفیتی به لحاظ مشورتی و پژوهشی داشته باشیم در اختیار همه دستگاه‌ها از جمله دولت و مجلس قرار می‌دهیم تا رفت و آمد مصوبات کمتر شود، البته دستگاه‌ها هم باید رویه شورای نگهبان را مدنظر داشته باشند.

مصوبه واردات خودرو که اخیرا در مجلس تصویب شد هنوز به دست ما نرسیده است، اما آنچه که باید تاکید کرد این است که ما معتقدیم که صنعت خودرو باید ساماندهی شود و خودرو با قیمت و کیفیت مناسب بدست مردم برسد.

نسبت به مصوبه قبلی مجلس اشکالی نداشتیم بلکه چند ابهام وجود داشت که در جلسه مجلس شرکت کردیم تا ابهاماتی که داشتیم برطرف شود، دغدغه‌های مجلس برای ما هم محترم است، ما هم در شورای نگهبان به دنبال حل مسئله هستیم، اما هنوز مصوبه را دریافت نکردیم، باید مصوبه را دریافت و بررسی کنیم تا اعلام نظر کنیم.

به طرح جمعیت جوانی ابهامات و اشکالات متعددی داشتیم که با چند بار رفت و برگشت اشکالات برطرف شد، بیش از ۱۰ جلسه کارشناسی با موافقان و مخالفان این طرح داشتیم."

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک استوری از نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا را در صفحه اش منتشر کرد:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طحان نظیف عزت الله ضرغامی سیاسیون ایران شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران رسانه‌های کشور در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری، آغاز شد.

خبر در حال تکمیل…

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد