Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:34:18 GMT

مسؤولان بیش از همیشه باید پیرو گفتمان بسیج باشند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۱۱۲۲

مسؤولان بیش از همیشه باید پیرو گفتمان بسیج باشند

به گزارش خبرنگار فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی، امام‌جمعه چادگان در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ما اقشار مختلف بسیج را داریم و هیچ مجموعه‌ای در کشور نداریم که از زیر چتر رحمت و فرهنگ بسیج خارج‌ شده و دیده نشده باشد و همه را بسیج دیده و تحت شعاع قرار داده تا برای آنکه فرهنگ، گفتمان و رفتار بسیجی حاکم شود بتواند تا انقلاب اسلامی به آن اهدافی که مدنظرش است، برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تنها راه رسیدن به آن اهداف عالیه انقلاب ترویج فرهنگ و ترویج رفتار بسیجی است و ما امروز دنبال گفتمان بسیجی و دنبال نهادینه کردن بسیجی هستیم و امروز مسؤولان ما بیشتر  فرهنگ بسیجی احتیاج دارند و باید بسیجی‌وار در راستای ارائه خدمات به مردم باشند و تلاش کند مشکلات را برطرف کنند.

بنی‌جمالی بیان داشت: مسؤول بسیجی فراتر از ساعت اداری کار را پیگیری کرده تا به نتیجه برساند که جا دارد از مسؤولان شهرستان که روحیه بسیجی دارند و در ساعات اداری و غیر اداری جهادی تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم، اما متأسفانه در بعضی از مسؤولان این فرهنگ بسیجی را نمی‌بینیم؛ برخی مسؤولان که از مرکز استان وارد شهرستان می‌شوند، باید بازدیدی از مشکلات شهرستان داشته باشد که متأسفانه کاری انجام نمی‌دهد و هزینه‌ای نیز برای منطقه ایجاد می‌کند.

عباس توکلی، فرماندار چادگان نیز گفت: در هرجایی که پیروزی حاصل‌شده می‌توانید رد پای بسیج را ببینیم در حوضه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و عمرانی همیشه بسیج بوده که پرچم را بالا نگه‌داشته و مقاومت را به پیروزی تبدیل کرده است.

وی گفت: در شهرستان چادگان بسیجی ما باید تمام تلاش خود را بکار گیرد و در جهت همکاری و همدلی با ادارات مشکلات شهرستان و مردم را برطرف کند و در خصوص ارائه راهکار برای پیشرفت شهرستان تلاش کند تا از محرومیت و کمبودهایی که دارد رها بشود.

98 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان چادگان برگزار می‌شود

علی بخشی، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان چادگان نیز در این جلسه اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند بسیج پاره تن مردم است که شعار مادر هفته بسیج همین است که بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مسائل مردم را فراموش کند؛ قطعاً بسیج در دل انقلاب مردم است و رفتار ومنش ما در گفتمان باید در جامعه رخ بدهد تا هفت محور توسعه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم که علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی و عزت ملی است به مرحله اجرا درآید.

وی  بیان داشت: عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج تعلیم و تربیت، فرهنگی هنری، فرماندهی و مدیریت، دفاعی نظامی، اقتصاد مقاومتی، علمی پژوهشی، اجتماعی و خدمت‌رسانی، فضای مجازی و ورزش است که برای بسیج طراحی‌ شده است.

بخشی همچنین در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های امسال هفته بسیج با شعار محوریت بسیج پاره تن مردم است برنامه‌ریزی‌شده و  توسط رده‌های مختلف بسیج در شهر و روستاهای بخش مرکزی و چنار رود اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: برنامه‌ها بر اساس تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و نسبت به روشنگری در سطح شهرستان، جهان و کشور وجود دارد در دستور کار تمام پایگاه‌های شهرستان چادگان قرارگرفته است.

وی عنوان کرد: در این هفته ۹۸ برنامه با عناوین مختلف توسط بسیج با هماهنگی بسیجیان در سطح شهرستان و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

بخشی افزود: امروز بسیج به آحاد مردم تعلق دارد و ما شاهد هستیم که در هر خانواده چندین بسیجی وجود دارد و دشمنان آر بسیجی بودن جوانان در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی متزلزل می‌شوند.

انتهای پیام /۶۳۰۴۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ امام جمعه انقلاب اسلامی شهرستان چادگان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است

رئیس اداره محیط زیست شهرستان چادگان گفت: با توجه به تقارن ایام پیش‌رو و آغاز فصل تکثیر و تخم‌ریزی ماهیان در دریاچه سد زاینده‌رود، ماهیگیری در این دریاچه ممنوع است.

مجتبی حاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام پیش رو و با شروع فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان در دریاچه سد زاینده‌رود، تا اطلاع ثانوی ماهیگیری در این دریاچه ممنوع است.

وی افزود: ممنوعیت صید ماهی در دریاچه از یکم اردیبهشت تا اواسط تیر سال جاری به منظور حفظ ذخایر آبزیان و جلوگیری از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی است.

رئیس اداره محیط زیست چادگان خاطرنشان کرد: طی سه روز اخیر از اعلام ممنوعیت صید ماهی، هنوز مورد تخلفی مشاهده نشده است.

حاجتی تاکید کرد: با توجه به ممنوعیت صید در این فصل گشت‌زنی و کنترل دریاچه زاینده‌رود بیشتر شده است و اگر مورد تخلفی مشاهده شود، مراتب آن صورت‌جلسه و به مقام قضائی تحویل می‌شود.

وی اضافه کرد: دریاچه زاینده‌رود با مساحت ۵۴ کیلومترمربع یکی از مناطق حفاظت شده دالانکوه و سد زاینده‌رود است.

رئیس اداره محیط زیست چادگان گفت: بیشتر ماهیان این دریاچه، کپور، آمور، زرد پر، فیتوفاکت و قزل‌آلا هستند که علاوه بر آن محل زادوولد و جوجه‌آوری پرندگان مهاجر کاکایی ارمنی و پرستوی دریایی در فصل پاییز است.

کد خبر 747144

دیگر خبرها

  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است