Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:16:18 GMT

نادری بازی نکرد، آلتای شکست خورد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۱۲۹۲

آلتای اسپور در غیاب مدافع ایرانی خود دیدار مقابل آدانا دمیراسپور را واگذار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته سیزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که محمد نادری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در بورنووا استادیوم به مصاف تیم رده دهمی آدانا دمیراسپور رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران نادری که در پنج مسابقه اخیرشان از شرایط خوب ابتدای فصل فاصله گرفته و چهار شکست و تنها یک مساوی داشتند، امروز هم نتوانستند این روند ناکامی را مقابل آدانا دمیراسپور قطع کنند و باخت سنگین دیگری را در خانه متحمل شدند.

 

 

تیم فوتبال آلتای اسپور که هدایت آن را مصطفی دنیزلی برعهده دارد، در مسابقه امروز با نتیجه ۳ بر یک مغلوب آدانا دمیراسپور شد تا ۱۶ امتیازی بماند و نتواند از رده یازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه بالا برود.

 

محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور که پس از ۱۰ حضور ثابت و پیاپی در ترکیب این تیم در دیدار مقابل ینی مالاتیا اسپور مصدوم و تعویض شد، امروز برای سومین مسابقه پیاپی نتوانست مقابل آدانا دمیراسپور به میدان برود.

محمد نادری ترکیه آلتای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد نادری ترکیه آلتای آدانا دمیراسپور آلتای اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند

سرمربی ۴۲ ساله لورکوزن به خوبی می‌داند که هر چه رکورد شکست ناپذیری تیمش طولانی‌تر شود، حفظ این رکورد نیز به همان میزان سخت‌تر می‌گردد.

بایرلورکوزن مصمم است تا رکورد فوق العاده ۴۷ بازی بدون شکست خود در این فصل را ارتقا دهد، اما این کار آسانی نخواهد بود. این مطلب را ژابی آلونسو، سرمربی تیم، در روز جمعه اعلام کرد.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، قهرمان تازه تاجگذاری کرده بوندسلیگا، پس از پیروزی 2-0 مقابل رم در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، به کسب سه گانه نزدیک‌تر شد و آن‌ها همچنین به فینال جام حذفی آلمان مقابل کایزرسلاوترن راه یافته‌اند. لورکوزن که پس از ۱۱ سال سلطه بایرن مونیخ بر بوندسلیگا، اولین جام خود را از سال ۱۹۹۳ به دست آورد، روز یکشنبه به مصاف اینتراخت فرانکفورت، تیم ششم جدول، خواهد رفت.

آلونسو در نشست خبری قبل از مسابقه، به خبرنگاران گفت:

ما می‌خواهیم بدون شکست باقی بمانیم و می‌دانیم که هر هفته کار سخت‌تر می‌شود. همه می‌خواهند ما را شکست دهند. در سال‌های اخیر بازی کردن در فرانکفورت کار آسانی نبوده است؛ آن‌ها همیشه حریفی سرسخت با یک سیستم بازی انعطاف‌پذیر هستند. ما زمان زیادی برای آماده سازی نداریم.

این سرمربی ۴۲ ساله اسپانیایی پس از دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل در جریان تساوی خانگی 2-2 تیمش مقابل اشتوتگارت در هفته گذشته، بازی با فرانکفورت را از روی سکوها تماشا خواهد کرد.

شما می‌توانید بازی را از روی سکوها بهتر ببینید و من همچنین می‌توانم با نیمکت ارتباط برقرار کنم. من ارتباط مستقیم با تیم در طول بازی را از دست خواهم داد، اما بازیکنان ما به اندازه کافی باهوش هستند که به صورت انفرادی درون زمین تصمیم بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!