Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان، اهمیت بازی‌های آسیایی را برای ورزش ایران مورد توجه قرار داد.

مریم کاظمی‌ پور، سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مراسم بدرقه تیم ملی اسکواش بانوان ایران به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا از فرایند انتخاب ملی‌پوشان که در یک بستر رقابتی و همراه با شایستگی رقم خورده به نیکی نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، کاظمی پور اظهار کرد:

از تیم‌های ملی و ورزشکاران بانوان انتظار داریم که در رویدادهای بین‌المللی، حضور موفقی داشته باشند و نمادی از پیشرفت در عملکرد را نسبت به گذشته به منصه ظهور برسانند تا بتوانیم از اعزام رشته‌های مختلف برای قرار گرفتن در قالب کاروان ورزشی ایران به بازی‌های آسیایی دفاع کنیم.

او از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به عنوان یکی از رویدادهای مهمی که پیش روی ورزش کشورمان قرارداد نام برد و تصریح کرد:

مسابقات قهرمانی اسکواش آسیا در کوالالامپور می‌تواند فرصت بروز توانمندی‌های اسکواش بانوان ایران باشد تا ملی پوشان این رشته بتوانند کاندیدای حضور در بازی‌های آسیایی شوند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، انسجام فدراسیون اسکواش و بهره‌گیری از مدیران توانمند در این فدراسیون را از شاخصه‌های این رشته نام برد و ادامه داد:

فدراسیون اسکواش با یک تیم خوب مدیریتی زمینه توسعه این ورزش را فراهم کرده است.

کاظمی‌پور در بخش دیگری از سخنانش، پوشیدن پیراهن تیم ملی را افتخار بزرگی برای هر ورزشکار دانست و تصریح کرد:

هر ورزشکار که به افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نایل می‌آید، وظیفه پاسداری از حرمت پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر دوش دارد و باید با حفظ چهارچوب های فنی و اخلاقی، معرف ملیت و رشته ورزشی خود باشد و خدا را شاکریم که دختران ورزشکار ما با پاکی و شرافت برای ایران اسلامی با حفظ شئونات اسلامی افتخار آفرینی می‌کنند.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت ! / زشت ترین اقدام در جهان ! پشت پرده اصرار سازمان لیگ برای دریافت ضمانت بانکی از باشگاه‌ها ماجرای برکناری برانکو از تیم ملی عمان چیست؟ کریستیانو رونالدو، لوئیز انریکه را به عنوان سرمربی منچستریونایتد می خواهد / اسکای اتمام حجت مدیران بایرن با بازیکنان واکسینه نشده: در دوران قرنطینه خبری از حقوق نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران