Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: پنجم آذر ماه آغاز حرکت شایستگان و بسیج، کربلای پیروز است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی خطاب به بسیجیان و ارکان تربیتی بسیج به مناسبت هفته بسیج آمده است: انقلاب ما اسلام ناب است که همچون باران رحمت فراگیر بر جامعه بشری سایه گسترد و فراز و نشیب و خار و گل را فرا گرفت اما در نتیجه متفاوت بود و رمز آن شرط شایستگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صالح یعنی شایسته پذیرش حق و عدل و انصاف به این معنی که مزاج روح، دوا را جذب نماید زیرا در معنی آن مفید بودن لحاظ شده چون دارو را روان فاسد، جذب نمی‌کند تا مفید افتد و نیز صالحون وصف اولوالعقل آمده زیرا در عقل واقع بینی و عاقبت سنجی لحاظ شده و شایسته آن باشد که فرصت را چنان تنظیم نماید که از هر نتیجه بطور پلکانی مقدمه‌ای بسازد بر نتیجه‌ای فراتر و به این معنی بسیج سیر و سفر الی الله به سوی کمال بی‌نهایت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: این استعداد اسلام است و استعداد انسان و برهانش عمل نه ادعاست.

وی افزود: پنجم آذر ماه آغاز حرکت شایستگان است و مقتدایش حضرت مهدی صاحب الزمان علیه السلام و بسیج، کربلای پیروز است و نه کربلای دیروز. اینک ترنم بسیج مستضعفین را به گوش جان بشنویم.

هر که دارد هوس کربلا بسم الله ...
هر که دارد سر همراهی ما بسم الله ...

۲۹ آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • مطهری امام
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین