Web Analytics Made Easy - Statcounter

فقط نیمی از مبلغ انتقال ویکتور اوسیمن، به باشگاه فرانسوی رسیده است

اخیرا سوالات زیادی در مورد ارقام نقل و انتقالاتی تیم های ایتالیایی در سال های گذشته مطرح شده است. ناپولی و یوونتوس در مرکز اتهامات قرار گرفته اند و یکی از انتقال های مورد بحث، انتقال گران قیمت ویکتور اوسیمن به ناپولی بوده است. 

طرفداری | در تابستان ۲۰۲۰، باشگاه ناپولی با خرید ویکتور اوسیمن به مبلغ ۸۱ میلیون یورو از لیل باعث تعجب رسانه ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها موضوع جالب توجه در مورد این انتقال، رقم آن نبود؛ مدیران باشگاه ایتالیایی معمولا در خصوص جزئیات خرید و فروش هایشان خبری منتشر نمی کنند. اما در این مورد خاص، آن ها با افتخار مهاجم نیجریه ای را به عنوان گران ترین خرید تاریخ باشگاه معرفی کردند و جزئیات انتقال را نشر دادند. رقم انتقال: ۷۱.۳ میلیون یورو + ۱۰ میلیون یورو بند های پاداش.

نکته عجیب دیگر، نحوه پرداخت این مبلغ بود. ناپولی اعلام کرد که ۵۰ میلیون یورو از رقم انتقال به لیل پرداخت شده و در ازای رقم باقی مانده، چهار بازیکن این تیم راهی لیل می شوند. نفر اول اورستیس کارنزیس، دروازه بان ۳۵ ساله ناپولی بود. سه بازیکن دیگر، چیرو پالمیری، لوئیجی لیگوری و کلودیو مانتزی بودند. سه بازیکن از تیم جوانان ناپولی که پس از پیوستن به لیل، در انتقال هایی قرضی راهی تیم هایی در سری سی و سری دی شدند. پس از گذشت یک فصل، موضوع عجیب تر از قبل شد. از بین چهار بازیکن ذکر شده، در حال حاضر فقط کارنزیس به عنوان دروازه بان سوم در لیل حضور دارد. سه بازیکن دیگر، از باشگاه فرانسوی جدا شدند و به صورت رایگان به سطوح سوم و چهارم فوتبال ایتالیا بازگشتند!

در گزارشی که اکیپ امروز منتشر کرد، موارد متفاوتی از ادعای ناپولی مطرح شد. رسانه فرانسوی توضیح داد که از مبلغ کلی انتقال، فقط ۳۶ میلیون یورو به لیل پرداخت شده است. شارلوا بلژیک، باشگاه سابق اوسیمن، بر اساس بند های توافقی با لیل، ۱۱.۳ میلیون یورو از مبلغ این انتقال به دست آورده بود. علاوه بر این، ناپولی مبالغی را هم به واسطه ها پرداخت کرده بود. ۶ میلیون یورو به عنوان کمیسیون به ایجنت ها پرداخت شد و ۴.۵ میلیون یورو سهم بانکی بود که در تکمیل انتقال نقش داشت.

این پایان بحث نخواهد بود و نهاد های مربوطه در حال بررسی دقیق جزئیات این انتقال هستند.

 

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت ! / زشت ترین اقدام در جهان ! پشت پرده اصرار سازمان لیگ برای دریافت ضمانت بانکی از باشگاه‌ها ماجرای برکناری برانکو از تیم ملی عمان چیست؟ کریستیانو رونالدو، لوئیز انریکه را به عنوان سرمربی منچستریونایتد می خواهد / اسکای اتمام حجت مدیران بایرن با بازیکنان واکسینه نشده: در دوران قرنطینه خبری از حقوق نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. پائولو دیبالا در این بازی هم موثر ظاهر شد و گل اول رم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دیبالا در ۲۵ بازی فصل جاری سری آ روی ۲۴ گل تاثیر مستقیم داشته است. (۱۳ گل و ۹ پاس گل) او در تقویم سال ۲۰۲۴ سری آ همراه با دوشان ولاهوویچ، موثرین بازیکن روی گل ها بوده است. (۱۲) دیبالا از ابتدای سال ۲۰۲۴ موفق به ثبت ۹ گل و ۲ پاس گل در سری آ شده است.

گفتنی است رم در ۶ بازی اخیر خود در زمین ناپولی به پیروزی نرسیده است. (۳ باخت و ۳ تساوی) چنین روندی برای رم در شهر ناپل از سال ۱۹۹۵ بی سابقه است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • گل ویکتور اوسیمن به رم از روی نقطه پنالتی (ناپولی 2-1 آاس رم)
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی