Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حزب‌الله لبنان در تکذیبه ای نوشت: تولیدکنندگان نامه جعلی کمک خانم زینب سلیمانی به حزب‌الله، کم تجربه هستند!

در روزهای گذشته، رسانه‌های بیگانه با انتشار تصویری از یک نامه که ادعا می‌شد مربوط به شورای اجرایی حزب‌الله است، اینطور عنوان کردند که زینب، دختر شهید سلیمانی، مبلغ ۲ میلیون دلار برای کمک به ازدواج دختران لبنانی اختصاص داده است و از این طرح به عنوان «هدیه خانم زینب قاسم سلیمانی» یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد رسانه‌ای حزب‌الله لبنان در واکنش به این خبرسازی رسانه‌های بیگانه، اعلام کرده که انتشار اینگونه نامه‌ها، اخباری بی‌اساس از سوی اتاق‌هایی است که هدف آنها انتقام از حزب‌الله است.

واحد رسانه‌ای حزب‌الله، با جعلی خواندن نامه منتشره، اعلام می‌کند که تولیدکنندگان این نامه آنقدر کم تجربه بوده‌اند که بین عبارت «حرکه المقاومة الاسلامیه» که حزب‌الله هیچ‌وقت از آن استفاده نکرده و «المقاومه الاسلامیه فی لبنان» هیچ تمایزی قائل نشده‌اند!

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حزب الله لبنان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم است.

او با آیت الله شهید مصطفی خمینی ازدواج کرده و عروس ارشد حضرت امام خمینی (س) است.

به گزارش جماران، خانم معصومه حائری در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد، وی در ابتدا علاقه‌ای به ازدواج نداشتند، اما با توجه به شرایط آن دوران به توصیه پدرشان و بعد از ملاقات حاج آقا مصطفی به ازدواج با وی رضایت می‌دهند و بعد از گذشت یک سال به عقد او در می‌آیند. 

حاصل ازدواجشان ۴ فرزند بود، دو تن از فرزندانشان در کودکی از دنیا رفته اند و یک پسر به نام حسین و یک دختر به نام مریم دارند.

وی در دوران تبعید حضرت امام (س) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشتند و همسرشان را همراهی می‌کردند.

منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است