Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " گفت: طی چندین فقره سرقت های متوالی از شهروندان با شیوه و شگرد مختلف و سرقت منزل موضوع  در دست بررسی قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی مشخص شد این جرائم توسط یکی از اراذل سطح 1 حوزه کلانتری 152 خانی آباد انجام گرفته که سوابق شرارت متعددی نیز دارد؛ موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی افزود: در تحقیقات تیم عملیات کلانتری ۱۵۲ خانی آباد مشخص شد متهم شرور سطح یک تهران بوده و چند روز قبل مامور پلیسی را زخمی  و متواری کرده و تحت تعقیب است.

دستگیری شرور سطح یک تهران در خانی آباد

این مقام انتظامی تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری با رصد اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته مخفیگاه سارق را در جنوب تهران شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد پس از دریافت این اطلاعات با اخذ مجوز قضائی به محل مذکور اعزام و در یک درگیری تن به تن با شلیک تیر هوایی متهم را که مشروبات الکلی نیز مصرف کرده بود و با چاقو قصد حمله به پلیس را داشت، بازداشت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت و شرارت، اعتراف کرد‌.

موقوفه ای خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد‌.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری شرور مشروبات الکلی اخبار حوادث تهران شرور خانی آباد حمله با چاقو سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد ابجد حروف ابجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که به بهانه کمک کردن در خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و تعویض آن با کارت دیگر کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد