Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حمید خرمدل  روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان که بمناسبت هفته بسیج در محل سپاه فتح برگزار شد ، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ جهیزیه در استان توزیع شده و در هفته جاری نیز ۴۵۰ جهیزیه تقدیم زوج های جوان خواهد شد.

وی خطاب به مدیران در ادارات مختلف استان، تاکید کرد: به صورت ۱۰۰ درصد روی سپاه و بسیج در اجرای ماموریت ها می توانید حساب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمدل ابراز داشت: در پی مصوبات سفر سردار سلیمانی در ماه گذشته به این استان، ۲۰ میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات در بحث نیاز در مواقع بحرانی و شرایط عادی برای کمک به مردم استان فراهم شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در بحث کمک های معیشتی نیز امسال بسته های ورزشی، کمک آموزشی به مدارس در مناطق مختلف و محروم استان ارسال شد.

سردار خرمدل از استاندار درخواست هایی نظیر  تقویت پایگاه های مقاومت بسیج ادارات، تقویت گروه‌های جهادی، برگزاری تحلیل های سیاسی و بصیرت بخشی به کارمندان ادارات در نمازخانه ادارات و برگزاری یاداره شهدا را داشت.

وی ابراز داشت: بیش از یک سوم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجموعه بسیج سازماندهی شده اند که مایه افتخار است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم است» می باشد.

سردار خرمدل ادامه داد:  سند اعتلای بسیج از سوی رهبر انقلاب به سازمان بسیج مستضعفین ابلاغ شده که باید به مدت ۱۰ سال این سند را به سرانجام برسانیم.

وی تاکید کرد: با تفرقه نمی توان کاری را به سرانجام رسانید و باید با همدلی و وحدت میان مدیران کارها به پیش روند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد یاسوج هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • گرامیداشت روز معلم
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود