Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارها نام مجید حلوایی را به عنوان یکی از برترین مدافعان تاریخ ایران در پروژه برترین های قرن شنیده ایم. حالا نوبت به خود او رسیده تا در گفتگوی تلفنی با مهدی حدادپور تیم منتخب قرن خود را انتخاب کند

مجید حلوایی نهم بهمن 1326 در اهواز به دنیا آمد. او سال ها پیراهن تیم ملی را به تن کرد و در عرصه باشگاهی از سال های 1345 تا 1363 در تیم های شعاع، دارایی اهواز، دارایی تهران، پیکان و پاس توپ زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حلوایی فوتبالش را سال 1363 در باشگاه پاس به پایان رساند. او در المپیک 1972 مونیخ به برزیل و در جام جهانی کوچک به شیلی گل زده است.

در پروژه برترین های قرن بارها نام مجید حلوایی را شنیده ایم و همچنین نام او وارد لیست تیم منتخب قرن نیز شده است. به طور مثال حسین گازرانی از مجید حلوایی با عبارت "آدمخوار معروف" یاد کرد. استفاده از این عبارت نیز به دلیل بازی قرص و محکم مجید حلوایی بود. خود مجید حلوایی نیز می گوید نمی گذارم توپ از من رد شود!

به گزارش طرفدرای، مجید حلوایی در گفتگوی تلفنی با مهدی حدادپور تیم منتخب قرن خود را به شرح زیر انتخاب کرد.

دروازه بان:

ناصر حجازی را انتخاب می کنم که نرمال ترین دروازه بان ایران بود. او شایسته ترین مرد دوران خود و دوران بعد از خودش است.

مدافعان:

پرویز قلیچ خانی و مجید حلوایی؛ پرویز قلیچ خانی بازیکن همه چیز تمام بود. تکنیک، قدرت بدنی، شوتزنی و پا به توپ عالی داشت. به راحتی نمی شد از او رد شوی. در خصوص خودم هم، همین حالا نمی گذارم کسی توپ از من رد کند. تکنیک و قدرت بدنی من عالی بود. در تیم ملی یک دقیقه هم تعویض نشدم.

دفاع راست:

روی دست ابراهیم آشتیانی نداشتیم. در تیم ملی و در کنار او روزهای خوبی داشتیم.

دفاع چپ:

بی هیچ حرف و سخنی محراب شاهرخی؛ توضیحی ندارم، او واقعا در دفاع چپ بهترین بود. هم کیفیت فنی و هم شخصیت اخلاقی خوبی داشت. شوتزن بزرگی هم بود.

هافبک دفاعی:

محمد صادقی هم جنگنده و پر توان بود و هم تکنیک بالایی داشت. خیلی کم پیش می آمد توپ لو بدهد.

هافبک راست:

علی پروین خصوصیات فنی محشری داشت. بین 10 نفر هم توپ را به او می دادی، توپ لو نمی داد. اهل درگیری نبود اما یک هافبک کلاسیک، باهوش و به تمام معنا بود. با آشتیانی عالی کار می کردند و زوج فوق العاده ای بودند.

هافبک چپ:

ایرج دانایی فرد را انتخاب می کنم. یک هافبک چپ تند و تیز و شایسته که گلهای زیادی هم می زد. ریزه میزه بود اما اجازه رد کردن توپ به کسی نمی داد.

هافبک هجومی:

علی جباری هم با توپ عالی کار می کرد. پاسور بسیار خوبی بود و توپ هایش را به خوبی به مقصد می رساند.

مهاجمان:

غلامحسین مظلومی و صفر ایرانپاک را بنویسید. هر دو خصوصیات یکسانی داشتند. باهوش بودند و چارچوب را خوب می شناسختند. همواره در فضاهایی قرار می گرفتند که صاحب توپ و صاحب موقعیت گلزنی می شدند.

مجید حلوایی از پرویز قلیچ خانی، علی پروین و خودش به عنوان سه بازیکن برتر قرن یاد کرد. او همچنین حسن حبیبی و رایکوف را مربیان قرن دانست و عنوان داور قرن را به علیرضا فغانی داد.

انتخاب مجید حلوایی در بخش تیم قرن، پاس تخت جمشید بود.

در بخش ورزشکاران قرن نیز مجید حلوایی رایش را به غلامرضا تختی، محمد نصیری و محمدعلی صنعتکاران داد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت ! / زشت ترین اقدام در جهان ! پشت پرده اصرار سازمان لیگ برای دریافت ضمانت بانکی از باشگاه‌ها ماجرای برکناری برانکو از تیم ملی عمان چیست؟ کریستیانو رونالدو، لوئیز انریکه را به عنوان سرمربی منچستریونایتد می خواهد / اسکای اتمام حجت مدیران بایرن با بازیکنان واکسینه نشده: در دوران قرنطینه خبری از حقوق نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال