Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آیین افتتاحیه انجمن دانشجویی فیلم ققنوس استان گیلان در رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، آیین افتتاحیه انجمن دانشجویی فیلم ققنوس گیلان عصر امروز با حضور امین جواهری مسئول انجمن دانشجویی فیلم ققنوس کشور به‌همراه اکران فیلم کوتاه "پلاک تهران" در مجمتع فرهنگی خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول انجمن دانشجویی فیلم ققنوس کشور در این مراسم توجه به مقوله فرهنگ را بسیار حائز اهمیت دانست و با بیان اینکه گیلان در مباحث فرهنگی جزو استان‌های فعال بوده است اظهار داشت: انجمن دانشجویی فیلم ققنوس گیلان باید آغاز قدرتمندانه‌ای داشته باشد.

امین جواهری با تاکید بر دانشجویی بودن ققنوس ابراز داشت: به مقوله فرهنگ واقعاً خیلی اهمیت داده نمی‌شود لذا انجمن فیلم ققنوس باید بتواند به مسئله فرهنگ بپردازد.

کتابداران و حامیان کتابِ استان گیلان تکریم شدند دانشجویان بسیجی برای حل مشکلات صنعت استان گیلان وارد میدان مطالبه‌گری شدند سپاه تجهیزات مدارس محروم استان گیلان را تامین می‌کند

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دارای ظرفیت و سرمایه انسانی است خاطرنشان کرد: هنوز به تعریف درستی از فرهنگ نرسیده‌ایم در حالی‌که فرهنگ همیشه اصل بود و در صدر قرار دارد حتی اقتصاد زیرشاخه فرهنگ است.

مسئول انجمن دانشجویی فیلم ققنوس کشور توجه به مقوله فرهنگ را بسیار مهم تلقی کرد و افزود: بایستی با جوانان ارتباط گرفت و تعامل با جوانان و هنرمندان جدی گرفته شود و به حوزه هنر هم به صورت تخصصی نگاه شود.

جواهری با بیان اینکه پژوهش حرف نخست را در جامعه می‌زند ابراز داشت: انجمن‌های تخصصی دانشجویی بایستی به حوزه پژوهش و نقد ورود پیدا کنند و بسیج دانشجویی باید بتواند جوانان را جذب کند و در حوزه تخصصی ورود پیدا کند و پلی باشد برای رسیدن جوان به جایگاه بالاتر.

به گزارش تسنیم، در ابتدای مراسم فیلم کوتاه پلاک تهران در مجتمع فرهنگی خاتم‌الانبیاء(ص) اکران شد و سپس علیرضا محزون یکی از کارگردانان گیلان به عنوان مسئول انجمن فیلم ققنوس گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/612/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انجمن دانشجویی فیلم ققنوس استان گیلان مسئول انجمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری