Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات که با حضور ۹۸۳ کاراته کا از ۱۰۵ کشور سه شنبه ۲۵ آبان ماه به میزبانی امارات در سالن «حمدان» شهر دبی آغاز شده بود یکشنبه شب با قهرمانی ژاپنی‌ها به پایان رسید. کاراته کاهای ژاپنی در مجموع مردان و زنان، کومیته و کاتا با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و دو برنر بالاتر از کلیه کشورها قهرمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصر با سه طلا، دو نقره و سه برنز نایب قهرمان شد و اسپانیا با دو طلا و سه نقره در جای سوم ایستاد. ایتالیا با یک طلا، سه نقره و ۵ برنز، فرانسه با یک طلا، یک نقره و دو برنز، صربستان با یک طلا و یک نقره، آذربایجان با یک طلا و دو برنز، برزیل، ازبکستان و گرجستان هم با یک طلا عناوین بعدی را کسب کردند.

روز پایانی این دوره از مسابقات به رقابتهای پاراکاراته و فینال تیمی کاتا و کومیته اختصاص داشت که مصری‌ها با کسب سه مدال طلا در صدر جدول مدال‌های رقابت‌های جهانی پاراکاراته قرار گرفتند. «سلما علاالدین»، «ابراهیم» و «عبدالعزیز ابوئل» از مصر و «ایزابل فرناندز» از اسپانیا یکبار دیگر در این بخش به نشان طلای جهان دست پیدا کردند.

در کاتای تیمی ژاپنی‌ها در هر دو بخش مردان و زنان با برتری مقابل اسپانیا به نشان طلای این بخش دست پیدا کردند. هر دو تیم سه سال قبل در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ ماردید هم به دیدار پایانی راه یافته بودند که بازهم این مردان دیار آفتاب تابان بودند که رقیب را شکست داده و قهرمان شدند.

در بخش کومیته و در گروه زنان مصری‌ها با هدایت «فریال عبدالعزیز» قهرمان المپیک، مدافع قهرمان یعنی فرانسه را با نتیجه ۲-۱ شکست داد.

در فینال کومیته مردان، ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر صربستان را شکست داد. تیم ایتالیایی در سه مبارزه متوالی به پیروزی دست یافت و عنوان نخست را کسب کرد.

دوره بعدی بزرگترین رویداد کاراته در بوداپست (مجارستان) در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 5357534

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی تیم ملی کاراته تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال سوریه تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات انتخابی جام جهانی تیم فوتبال نساجی مازندران کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ کشتی تکواندو مسابقات قهرمانی جهان دراگان اسکوچیچ یک طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند

خوزستانی ها معمولا در فوتبال ملی سرآمد هستند اما کمتر پیش آمده که آن ها در ورزش های دیگر سرآمد باشند. در سالیان اخیر، خوزستان به مهد درخشش و اوجگیری کشتی گیران فرنگی تبدیل شده است و ستاره های زیادی از این استان، قهرمان آسیا و حتی جهان شده اند.

به گزارش طرفداری، وجود امین میرزازاده امیدوارمان می کند که برای اولین بار در المپیک، یک مدال طلای خوزستانی داشته باشیم.

قبلا در المپیک، شهرهای تهران، مشهد، ساری، کرمانشاه، شیراز، شهر ری و... قهرمانی در المپیک را تجربه کرده اند. سجاد گنج زاده، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، حسن یزدانی و... آخرین طلایی های المپیک ایران بوده اند و امروز بیشتر از هر کس دیگری، امیرحسین زارع و امین میرزازاده در فوق سنگین کشتی آزاد و فرنگی بخت کسب مدال طلای المپیک 2024 هستند.

امین میرزازاده در مسابقات جهانی هم کار سختی در پیش داشت و سال گذشته تنها با چند مساوی و به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و قهرمان جهان شد؛ چه رسد به این که امسال میشائین لوپز بزرگ کوبایی را هم در جمع مدعیان قهرمانی در المپیک پاریس می بیند. با این حال به نظر می رسد سکوی قهرمانی و برتری در المپیک به یکی از دو مرد ایرانی و کوبایی مورد اشاره یا رضا کایالپ قهرمان اهل ترکیه برسد. با این حال با تمام وجود این مدال را برای مرد دوست داشتنی کشتی کشورمان آرزو می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد