Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه و طی عملیات همزمان و هماهنگ ۳ دستگاه کامیون بونکر دار حامل ۶۶ هزار لیتر گاز مایع قاچاق توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی "ایست و بازرسی خان محمد چاه" شهرستان میرجاوه به طور همزمان و طی عملیات منسجم ۳ دستگاه کامیون بونکر دار حامل مواد سوختی مشکوک به قاچاق را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار طاهری افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌ها مقدار ۶۶ هزار لیتر گاز مایع ال پی جی به صورت قاچاق و فاقد مجوز‌های لارم را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی ۳ فرد متخلف، ادامه داد: در این رابطه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

محصولات خانگی و اتصالات ساختمانی احتکاری از یک انبار در زاهدان

وی افزود: همچنین در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و احتکار مقدار زیادی محصولات خانگی و اتصالات ساختمانی در یک انبار در یکی از نقاط شهر زاهدان، بررسی موضوع در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان قرار گرفت.

طاهری گفت: ماموران انتظامی پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۷۱۰ هزار عدد انواع لوازم و محصولات خانگی و اتصالات ساختمانی شامل؛ هود، پکیج شوفاژ دیواری، انواع لوله، سینک ظرفشویی، انواع چسب، اتصالات ساختمانی و... به صورت احتکار کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال می‌باشد، اظهار داشت: یک نفر در این رابطه شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سوخت قاچاق اتصالات ساختمانی ماموران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ عبدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد شهرستان بناب در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان