Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری "آناتولی"، روز یکشنبه ۷۵ نماینده از ۱۳۰ نماینده مجلس نمایندگان اردن در بیانیه‌ای این اقدام انگلیس را "تجاوز به حقوق مردم فلسطین و ملت عرب" توصیف کردند.  
در این بیانیه آمده است: تصمیم انگلیس پاداشی به اشغالگری رژیم صهیونیستی است که مردم فلسطین را می‌کشد و مردم غزه را در محاصره قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
نمایندگان مجلس اردن از پارلمان انگلیس خواستند که این تصمیم دولت را لغو کند زیرا "این اقدام نشان دهنده جانبداری از تجاوز و ظلم [رژیم صهیونیستی] است.  
به گزارش ایرنا، منابع خبری انگلیس روز جمعه به نقل از پریتی پتل وزیر کشور انگلیس گزارش دادند که فعالیت جنبش حماس در این کشور بر اساس قانون «مبارزه با تروریسم» منع خواهد شد و براین اساس، هر کسی که از حماس حمایت کند، پرچم آن را برافراشته یا جلساتی برای این سازمان ترتیب دهد، قانون انگلیس را نقض کرده است.  
این تصمیم که هفته آینده در پارلمان بریتانیا در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد، ممکن است حامیان و فعالان جنبش حماس را تا ۱۴ سال به زندان محکوم کند.  
در واکنش به این تصمیم، جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای تروریستی خواندن خود را محکوم و خواهان محکومیت این تصمیم انگلیس شد و آن را تداوم تعدی علیه ملت فلسطین و حقوق ثابت آن‌ها دانست که از بیش از یکصد سال پیش آغاز شد.  
حسین امیرعبداللهیان وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز جمعه تصمیم انگلیس برای تروریستی خواندن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را محکوم کرد.

جنبش حزب الله لبنان شنبه شب با انتشار بیانیه‌ای، اقدام انگلیس مبنی بر قرار دادن نام حماس در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی را محکوم کرد و این تصمیم را اشتباه و ظالمانه خواند.

برچسب‌ها انگلیس رژیم صهیونیستی اردن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس رژیم صهیونیستی اردن انگلیس رژیم صهیونیستی اردن جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارایه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • تصمیم کابینه جنگ اسرائیل برای ادامه حملات به رفح
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس