Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که قاره اروپا با موج تازه کرونا و افزایش موارد ابتلا به این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، سازمان جهانی بهداشت از این مسئله به شدت ابراز نگرانی کرد.

دکتر «هانس کلوگه» رئیس دفتر اروپایی سازمان جهانی بهداشت در مصاحبه با بی بی سی گفت: ممکن است ۵۰۰ هزار مرگ و میر دیگر تا ماه مارس به ثبت برسد؛ مگر آنکه اقدامی فوری در این زمینه اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر کلوگه همچنین افزایش استفاده از ماسک را برای جلوگیری از ابتلا به کرونا مفید بیان کرد. او همچنین عواملی مانند رسیدن زمستان، پوشش ناکافی واکسن و تسلط منطقه‌ای سویه دلتای کرونا را از عوامل شیوع این بیماری خواند.

هشدار این مقام سازمان جهانی بهداشت در حالی بیان می‌شود که اروپا با موج تازه کرونا و افزایش آمار مبتلایان کرونایی دست و پنجه نرم می‌کند و شماری از کشور‌های اروپایی از اعمال قرنطینه‌های دوباره سراسری و یا منطقه‌ای خبر داده اند. در پی افزایش آمار ابتلا به کرونا، اتریش از روز دوشنبه هفته جاری، قرنطینه‌ای سراسری را اعمال می‌کند. طبق قوانین قرنطینه‌ای جدید در اتریش، افراد باید از خانه کار کرده و مغازه‌های غیرضروری در رستوران‌ها و کافه‌ها بسته خواهند شد. همچنین این کشور اعلام کرد به موجب قانون تزریق واکسن ضروری خواهد بود.

 

منبع: علاج نیوز

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه گفت که رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است و اشاره کرد که نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بورل دیدگاه خود در مورد احتمال رویارویی هسته‌ای را به تشدید تنش‌ها بین شرق و غرب نسبت داد و بر لزوم باز نکردن دوباره آنچه به عنوان جعبه جنگ توصیف کرد، تاکید کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: رقابت‌های تجاری شرق و غرب به دلیل عدم اعتماد در حال تبدیل شدن به درگیری است و اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی خود و اتکا به روسیه، خود را تضعیف کرده است.

جوزپ بورل پیشتر گفته بود که جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، شهر‌های نوار غزه را در معرض ویرانی بیشتری نسبت به شهر‌های آلمان در طول جنگ جهانی دوم قرار داده است. 

بورل در سخنرانی خود در جلسه عمومی پارلمان اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه گفت: تعداد شهر‌های غزه بیشتر از شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم تخریب شد.

او افزود: می‌توان گفت بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌های فیزیکی غزه آسیب دید که ۳۵ درصد آن به طور کامل تخریب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست