Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در هفته دوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم سپیدرود رشت عصر امروز در ورزشگاه مهدوی بوشهر مقابل تیم ایرانجوان این شهر با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

گل‌های سپیدرود رشت را حسین آفرین زاد در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی و امیر قلم آرا در دقیقه ۸۴ به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقه همزمان دیگر نماینده استان گیلان؛ تیم فوتبال چوکای تالش در ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس برابر تیم شهرداری این شهر با تک گل دقیقه۴۰ حمید خدابنده لو به برتری رسید.

بیشتر بخوانید

مصاف تیم سپیدرود و داماش در ورزشگاه سردار جنگل رشت مصاف چوکا و ملوان امروز در رشت  برد ملوان انزلی، باخت شهرداری آستارا و تساوی چوکای تالش

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته دوم فوتبال سپیدرود رشت چوکای تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان اردوی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس) افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی