Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه «المسیره» با انتشار تصویری از حضور نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه «الفلج» در جنوب مأرب خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه المسیره یمن امروز (یکشنبه) تصویری از حضور نیروهای دولت صنعاء در منطقه «الفلج» که ورودی شهر مأرب محسوب می‌شود و جزو آخرین نقاط تحت اشغال دولت مستعفی در حومه شهر است، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار المسیره گفته این تصویر صبح امروز در منطقه الفلج گرفته شده و این منطقه دروازه ورود به شهر مأرب است. درگیری‌های ساعات گذشته به طور عمده در این منطقه و مناطق «وادی ذنه»، بلندی‌های «البلق مرکزی» و «البلق شرقی» جریان داشت و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی ابتدا تلاش دارند تا بلندی‌های بلق را به دست گرفته و سپس به طور گسترده وارد الفلج شوند.

ورود نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به نزدیکی شهر مأرب در روزهای گذشته از چندین جبهه دیگر نیز صورت گرفته و سه روز پیش  یک هیأت از قبایل «جبل مراد» در استان مأرب به صنعاء آمده و ضمن بیعت با مقاومت یمن به دیدار «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله رفتند.  

عملیات آزادسازی استان مأرب از یک سال پیش آغاز شده و بیش از دوم استان به دست نیروهای دولت صنعاء افتاده است و ارتش و کمیته‌های مردمی در روزهای گذشته خود را به پنج کیلومتری شهر مأرب رسانده‌اند. در صورت آزادی کامل شهر می‌توان کار دولت مستعفی و ائتلاف سعودی در یمن را پایان یافته دانست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو یمن مارب جنگ یمن ائتلاف سعودی شبکه المسیره یمن دولت مستعفی عبدالملک الحوثی ارتش و کمیته های مردمی شهر مأرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است