Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@21:58:38 GMT

 سردار همین زمستان به لیون می رود/عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۲۱۲۹

 سردار همین زمستان به لیون می رود/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخبار و گمانه زنی ها پیرامون تیم آینده سردار آزمون این روزها بیش از قبل افزایش یافته است. این مهاجم ایرانی تابستان پر خبری را پشت سر گذاشت و اکنون لیون آستین ها را برای جذب این بازیکن در نقل و انتقالات ژانویه بالا زده است.

وب سایت چمپیونات روسیه به نقل از رسانه فوت سور فرانسه نوشته است که زنیت آماده است تا در زمستان آزمون را به مبلغ ۸ میلیون یورو بفروشد و مهاجم زنیت در حال نزدیک شدن به انتقال به لیون فرانسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منبع، زنیت در زمستان امسال آماده فروش آزمون به مبلغ ۸ میلیون یورو است تا در تابستان ۲۰۲۲ که قرارداد این بازیکن ایرانی با این باشگاه به پایان می رسد، او را به صورت رایگان از دست ندهد. پیش از این مشخص شده بود که آزمون قصد تمدید قرارداد با قهرمان روسیه را ندارد.

چمپیونات نوشته است: لیون برای جذب سردار در اواسط این فصل جدی است زیرا بسیاری از مهاجمان این تیم به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا برای مدتی در این تیم غایب خواهند بود. به یاد بیاورید که چند روز قبل، علاقه لیون به آزمون توسط مدیر ورزشی این باشگاه یعنی جونینیو پرنامبوکانو تایید شده بود.

این در حالی است که تیم هایی نظیر بایرلورکوزن و لیون در تابستان امسال حاضر بودند که با پرداخت ۲۰ میلیون یورو، مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرند که این مسئله با مخالفت زنیت همراه شد و حالا قهرمان روسیه حاضر شده است با ضرر ۱۲ میلیونی و تنها با دریافت ۸ میلیون یورو، آزمون را به لیون بفروشد.

آزمون از سال ۲۰۱۹ در زنیت بازی می کند و پیش از آن در تیم های روبین کاران و روستوف بازی می کرد. در فصل گذشته، این مهاجم ۲۴ بازی در لیگ برتر روسیه انجام داد و ۱۹ گل (سه گل از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند و ۲ پاس گل داد. در فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲، آزمون ۱۲ بازی در لیگ برتر انجام داده که ۷ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد.

وب سایت spbdnevnik نیز ضمن انتشار این خبر، ادعای جدیدی را مطرح کرده است. این وب سایت نوشته است: زنیت به خرید الکسی میرانچوک هافبک آتالانتا علاقه مند است. جذب این گزینه برای قهرمان روسیه منتفی نشده و حتی ممکن است طرفین بتوانند بر سر معاوضه سردار آزمون با هافبک روسی به توافق برسند. یکی از سران زنیت در جریان بازی خارج از خانه این تیم برابر یوونتوس در تورین، با نمایندگان آتالانتا دیدار کرد.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1575339

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون لژیونر فوتبال میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟