Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@02:47:43 GMT

لواندوفسکی داریم، هالند را نمی‌خواهیم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۲۲۶۶

لواندوفسکی داریم، هالند را نمی‌خواهیم

کارل هاینس رومینیگه، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ معتقد است این تیم فعلا نیازی به ارلینگ هالند ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد در تابستان سال 2022 بند آزادسازی 75 میلیون یورویی قرارداد ارلینگ هالند با دورتموند فعال شده و این ستاره ارزشمند و نروژی راهی تیمی بزرگ تر می شود. رابرت لواندوفسکی سال بعد 35 ساله می شود و از بایرن مونیخ به عنوان یکی از نامزدهای خرید ارلینگ هالند نام برده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کارل هاینس رومینیگه معتقد است در حال حاضر لواندوفسکی بازیکنی بهتر از ارلینگ هالند است و بهتر است بایرن مونیخ ستاره لهستانی خود را همچنان حفظ کند. در ماه های اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال لواندوفسکی به لیگ برتر منتشر شده است.

 

 

کارل هاینس رومینیگه گفت: "باشگاه بایرن مونیخ در حال حاضر بازیکنی مانند رابرت لواندوفسکی را در اختیار دارد که به نظر من بهتر از ارلینگ هالند است. شما نمی توانید هر دوی این بازیکنان را در یک تیم داشته باشید و این دیوانگی است، زیرا همیشه یکی از بین ارلینگ هالند یا رابرت لواندوفسکی باید روی نیمکت بنشینید. من فقط می توانم به  مدیران باشگاه بایرن توصیه کنم که رابرت لواندوفسکی را حفظ کنند.

 

شرایط این فصل در لیگ آلمان؟ متاسفم اگر الان این را می گویم، اما بایرن مونیخ در این فصل دوباره قهرمان لیگ خواهد شد. آنها به خود اجازه نمی دهند که حتی یک نمایش ضعیف دیگر نیز در این فصل داشته باشند."

کارل‌هاینس رومینیگه بایرن مونیخ ارلینگ هالند روبرت لواندوفسکی بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارل هاینس رومینیگه بایرن مونیخ ارلینگ هالند روبرت لواندوفسکی بروسیا دورتموند کارل هاینس رومینیگه رابرت لواندوفسکی ارلینگ هالند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود

به گزارش ورزش سه، ماتیس دی لیخت دلتنگ آژاکس است. مدافع میانی هلندی بایرن مونیخ می‌خواهد دوباره برای تیمی بازی کند که در آن فوتبالش را شروع کرد. 

او در این رابطه می‌گوید: «من اغلب به بازگشت فکر می‌کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

دلیخت در 5 مارس 2019 در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تاریخی 1-4 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. پنج هفته بعد، در 16 آوریل، او گل پیروزی بخش مقابل یوونتوس تورین (1-2) را به ثمر رساند که به معنای اولین راهیابی آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1997 بود.

در همان تابستان او با یوونتوس قرارداد امضا کرد و سه سال بعد، در سال 2022، راهی بایرن مونیخ شد، جایی که تا سال 2027 قرارداد دارد. 

پنج سال پس از ترک آمستردام، او به صراحت اعلام کرد که دلش برای این تیم تنگ شده است: «از انتخاب‌هایم بسیار خوشحالم. در ایتالیا و آلمان عنوان قهرمانی را کسب کردم. فکر می‌کنم برای یک بازیکن 24 ساله همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در مجموع حدود ده سال برای آژاکس بازی کردم. البته دلم برای همه افرادی که در آنجا ملاقات کردم و بازیکنانی که با آنها بازی کردم، تنگ شده است. این مقطع خوبی در تاریخ باشگاه نیست و دیدن این وضعیت آژاکس دشوار است و حالم بد می‌شود.»

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • کمک بایرن به کین
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم