Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا عبیداوی معاونت فرهنگی ورزشی اجتماعی منطقه ۵ شهرداری اهواز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات فوتسال بسیجیان حوزه‌های غرب اهواز با  مشارکت ۲۴ تیم در سالن جهان آرا برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مسابقات فوتسال  بسیجیان حوزه‌های غرب اهواز با همکاری معاونت فرهنگی ورزشی منطقه ۵ و تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) غرب اهواز برگزاری می‌شود، افزود: این مسابقات از امروز ۳۰ آبان ماه آغاز و تا ۵ روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبیداوی هدف از برگزاری مسابقات فوتسال را ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان عنوان و تصریح کرد: در پایان مسابقات به تیم‌های اول و دوم و همچنین تیم اخلاق جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌شود.

همه ساله و از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه در تقویم ایران به نام هفته بسیج نام گذاری شده است.هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. 

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج مسابقات فوتسال مسابقات فوتسال غرب اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی امروز پنجشنبه با حضور فرنگی کاران از ایران، برزیل، ارمنستان، سوریه و عراق آغاز شد.

مسابقات یادشده در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در سالن مسابقات مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 6088506

دیگر خبرها

  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان