Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه جلسه خیلی خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و آخرین وضعیت باشگاه را گزارش دادیم.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس، پس از جلسه با دکتر سجادی، وزیر ورزش و جوانان، گفت: جلسه خیلی خوبی را با وزیر ورزش داشتیم و از رهنمود‌های وی استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد خصوصی‌سازی باشگاه‌ها افزود: با تاکید جناب وزیر، به جد دنبال این موضوع هستیم که بتوانیم بحث خصوصی را زودتر به نتیجه برسانیم و فکر می‌کنم در آینده نزدیک اتفاقات خیلی خوبی بیفتد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد کارگزار جدید باشگاه تصریح کرد: این موضوع را نیز به وزیر محترم ورزش توضیح دادیم و مورد تائید ایشان نیز واقع شد. انشاالله عقد قرارداد با کارگزار جدید در هفته جاری انجام خواهد شد. ضمن اینکه با رقم‌های خوبی به توافق رسیدیم که این رقم‌ها می‌تواند به نحو احسن مشکلات باشگاه را حل کند.

صدری در خصوص کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نیز عنوان کرد: کادر فنی ما بهترین کادر فنی حال حاضر در کشور است. ما پنج دوره قهرمان متوالی لیگ برتر بوده‌ایم. توقعی که هواداران از ما دارند قطعا یک توقع بجا و بالایی است که ما سعی می‌کنیم این توقع را عملی کنیم. ما در ده سال گذشته بهتر از یحیی گل‌محمدی نداشته و نخواهیم داشت.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در پایان گفت: دکتر سجادی، چون از جنس ورزش هستند، از ما حمایت می‌کنند و ما هم تمام مسائل باشگاه و تیم را برای هواداران تشریح می‌کنیم تا در جریان کار قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: علی‌نژاد: تبعیضی بین تیم‌ها و رشته‌های مختلف نداریم/ تماشاگران باید ۲ دوز واکسن را زده باشند

انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس خیلی خوبی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟