Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت: مسابقات پارادو و میدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در گروه مردان به میزبانی بندر عباس برگزار شد که تیم کرمان با ۳ ورزشکار به این مسابقات اعزام شد و نتایج قابل قبولی را کسب کرد.

او با اعلام اینکه طی دو سال گذشته، به واسطه شیوع کووید ۱۹ ورزشکاران از میادین و مسابقات دور مانده اند، افزود: در این دوره از مسابقات با سه ورزشکار در بندرعباس حاضر شدیم که در پایان مجید پگاه موفق به کسب مقام دوم ۴۰۰ متر شد، ابوالفضل نجف آبادی نیز در ۱۰۰ متر به مقام دوم دست یافت و یاسر شجاعی هم در ۱۰۰متر در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق زاده با اشاره به توان بالقوه و استعداد‌های نهفته ورزشکاران کرمانی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته، امیدوارم در مسابقات آتی تعداد بیشتری از ورزشکاران به مسابقات اعزام شوند و برای استان و کشورافتخار آفرینی کنند.

او از همه نابینایان و کم بینایان دعوت کرد، با روی آوردن به ورزش همگانی و حرفه‌ای زمینه رشد و توانمند سازی را برای خویش فراهم آورند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان ورزش معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است