Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی یکشنبه‌شب در نشستی صمیمی با اقشار مختلف بخش ایوانکی، ضمن تبریک هفته بسیج و بیان رشادت‌های آنان، بر اهمیت همراهی و همیاری شهروندان در راستای همدلی و عدم انشقاق و اختلاف بین آحاد مردم منطقه تأکید کرد.

او ضمن بیان گزارش عملکرد خود در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، از جذب چند برابری اعتبارات در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های قبل خبر داد و نسبت جذب اعتبار از سفر ریاست جمهوری در مقایسه با دیگر شهرستان‌ها را بسیار عالی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری ضمن شنیدن مشکلات و مسائل مربوط به شهر ایوانکی به‌خصوص رسیدگی به مناطق محروم این منطقه، از تعریض جاده چنداب با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و احداث زمین فوتبال ایوانکی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس همچنین پیگیری برای حفر سه حلقه چاه جدید برای آب‌رسانی بهتر به منطقه ایوانکی خبر داد.

مطهری گزارشی نیز از جدیت پیگیری‌ها برای تبدیل مرکز درمانی ایوانکی به درمانگاه و تبدیل نمایندگی آموزش و پرورش ایوانکی به اداره ارائه داد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/ک/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی گرمسار نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس سفر ریاست جمهوری هفته بسیج اردشیر مطهری گرمسار و آرادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کارمندان مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار را در میامی طی کردند.
بانوان ایوانکی  هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان