Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه گیلان گفت: بیش از ۱۰۰ نفر مهندس بسیجی در قالب شبکه پایشگران و جهادگران صنعتی در سازمان بسیج مهندسین صنعتی گیلان فعالیت می‌کنند. - اخبار استانها -

محمدرضا عابدی محزون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، درباره اقدامات سازمان بسیج مهندسین گیلان جهت پیوند علم و صنعت اظهار داشت: از سال 95 که بنده به‌عنوان مسئول این سازمان توفیق خدمت در این عرصه را داشتم همواره سعی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش راندمان و احیای صنایع استان داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه استان گیلان خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف با ایجاد کلینیک صنعتی سازمان همواره از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با این حوزه بهره‌گیری کرده‌ایم و اعضای کلینیک همگی از اساتید، دانشجویان و نخبگان مهندس این سازمان بوده‌اند.

عابدی محزون ابراز داشت: سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه گیلان با برگزاری بیش از 100 دوره آموزشی در حوزه‌های مختلف برای این اساتید، نخبگان مهندس و دانشجویان سعی کرده تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را جهت ارتقاء و احیای صنایع در اختیار صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان قرار دهد. 

پشت‌پرده گرانی مرغ| بازار پریشان مرغ در گیلان/ نگرانی جدی مردم ‌از افزایش ‌روز به روز قیمت‌ها + فیلمسپاه 2000 واحد مسکن محرومان در استان گیلان احداث کردفرمانده سپاه گیلان: 3000 گروه جهادی برای حل مشکلات استان آمادگی دارند

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه استان گیلان با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت دانش‌آموختگان دانشجویی در راستای حل مشکلات و عارضه‌یابی بخش صنعت استان افزود: در شبکه پایشگران و جهادگران صنعتی این سازمان بیش از 100 نفر از مهندسین و دانش‌آموختگان مشغول به فعالیت هستند. 

وی گفت: همچنین در شبکه مشاوران و متخصصان این سازمان بیش از 40 نفر از اساتید، مشاوران و صاحبان نظران در حوزه‌های مختلف در قالب کارگروه‌های هفتگانه این سازمان در حال کمک به مانع‌زدایی و پشیبانی از واحدهای تولید و صنعتی استان و در برخی موارد کشور هستند. 

عابدی محزون از تشکیل یک سازمان مردم نهاد با هدف ایجاد کسب و کارهای پایدار توسط جوانان و افزایش اشتغال خبر داد و تصریح کرد: این سازمان با هدف کمک به ارتقای مهارت‌ها و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و نخبگان مهندس استان، اقدام به تأسیس سازمان مردم نهاد روجا کارآفرینان باران کرده است.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای این سازمان از نخبگان و جوانان عضو بسیج مهندسین استان هستند افزود: از مهمترین دستاوردهای این سمن، تأسیس نخستین خانه استارتاپ سازمان بسیج مهندسین گیلان بود که امسال با حضور سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور افتتاح شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه گیلان گفت: در این خانه استارتاپ سعی شده فضایی مناسب جهت رشد ایده و طرح‌های نخبگان فراهم آوریم همچنین بنا داریم با برگزاری رویدادها، دوره‌های آموزشی و استفاده از منتورها و مشاورین متخصص سرعت رشد یک  ایده تا ایجاد درآمد و اشتغال پایدار را افزایش دهیم.

انتهای پیام/614/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان سپاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت