Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان برتری 2-0 آاس رم مقابل جنوا در هفته سیزدهم سری آ، فلیکس آفنا جیان مهاجم 18 ساله غنایی مرد اول زمین بود. پس از این بازی ژوزه مورینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

قبل از بازی به جیان قول دادم در صورت گلزنی، کفش هایی که دوست دارد را برای او بخرم. این کفش ها خیلی گران است و فکر می کنم 800 یورو برای من هزینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گل اول به سمت من آمد و یادآوری کرد که قولم را فراموش نکنم! فردا صبح وقتی از خواب بیدار شوم، اولین کاری که می کنم این است که آن کفش را بخرم. باید باید آنها را بخرم و سپس به تمرین بروم.

برای آلبرتو ده روسی و تمرین جوانان رم متاسف هستم چون جیان باید در کنار ما بماند. 4-5 بازیکن تیم جوانان رم توانایی بازی در تیم بزرگسالان را دارند. آنچه بیش از همه در مورد جیان باعث تعجب من شد، خونسردی او مقابل دروازه بود. شاید از نظر تکنیک هنوز عالی نیست اما ذهنیت فوق العاده ای دارد. بچه هایی در سن او را می بینید که فکر می کنند دانای همه چیز هستند اما جیان بسیار متواضع است و هر لحظه به دنبال یاد گرفتن چیزی جدید از بقیه است. این رویکرد فوق العاده است.

در آن لحظه احساس کردم که فلیکس آفنا جیان ویژگی متفاوتی دارد و می تواند تفاوت را ایجاد کند. همانطور که در بازی مقابل کالیاری و میلان انجام داد. او با انرژی و قدرت بدنی خود برای آنها مشکل ایجاد کرد. وقتی جیان به میدان می آید، پویایی تیم را افزایش می دهد. همیشه در طول بازی احساس می‌کردم که برنده می‌شویم، اگرچه در برخی مواقع احتمال تساوی به ذهنم خطور می‌ کرد. این حس واقعا آزاردهنده بود چون با چنین عملکردی شایسته برد بودیم.

بازی سختی بود اما مالک توپ و میدان بودیم. جنوا را کاملا کنترل کردیم. مخیتاریان در پست هافبک مرکزی بسیار خوب بازی کرد. به نظرم میخیتاریان امشب بهترین بازیکن میدان بود. در منچستریونایتد نیز از او در همین پست استفاده می کردم. الشعراوی نیز در پست وینگ بک تلاش زیادی کرد.

واقعیت این است که ترکیب رم برای بازی با این سیستم (3-4-1-2) ساخته نشده اما فعلا با همین سیستم کار می کنیم. دوست داشتم زانیولو را هم به زمین بفرستم اما فکر می کنم سبک بازی او مناسب این دیدار نبود. جنوا فضاها را بسته بود و خیلی عقب نشسته بود. من همه چیز را از کنار زمین تماشا کردم و واقعا از اینکه همه روی نیمکت، گل‌ ها را جشن می‌ گیرند، شگفت‌ زده شدم. زانیولو می‌ توانست بعد از گل ها با نگرش منفی در آنجا بنشیند، اما کاملا خوشحال بود. این یعنی او یک بازیکن تیمی است و پنجشنبه یا یکشنبه بعدی فرصت بازی خواهد داشت.

قبل از شروع بازی، شوچنکو یک بطری شراب قرمز به من داد که یک هدیه سنتی در فوتبال انگلیس از سوی مربی تیم میزبان به مربی تیم میهمان است. من همچنین با دستیار او یعنی مائورو تاسوتی گفتگو کردم. من برای خودم خوشحالم اما برای شوچنکو ناراحتم. یک روز این موقعیت ها تغییر می کند و او برای من احساس ناراحتی می کند، برای خودش خوشحال است. نکته مهم این است که آندری عاشق این ورزش و مربیگری است. برای انجام این کار باید دیوانه باشی و او هم دیوانه این کار است.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت ! / زشت ترین اقدام در جهان ! پشت پرده اصرار سازمان لیگ برای دریافت ضمانت بانکی از باشگاه‌ها ماجرای برکناری برانکو از تیم ملی عمان چیست؟ کریستیانو رونالدو، لوئیز انریکه را به عنوان سرمربی منچستریونایتد می خواهد / اسکای اتمام حجت مدیران بایرن با بازیکنان واکسینه نشده: در دوران قرنطینه خبری از حقوق نیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن 46 بازی متوالی است که نباخته و اخیرا توانست قهرمان بوندسلیگا شود. در چند بازی این تیم تا دقیقه 90 بازنده بود ولی موفق شد ورق را برگرداند. لورکوزن فردا در نیمه نهایی لیگ اروپا حریف دشواری مثل رم پیش رو دارد و پاردس معتقد است این توان را دارند تا در الیمپیکو برنده شوند.

پاردس ابتدا از دانیله ده روسی تمجید کرد و گفت: «از همان روز او او من را وادار به تحسین کرد. می دانستیم ده روسی چه شخصیتی دارد و اینکه اسطوره باشگاه است. او الگو بود و ایده خاصی دارد که آن را دنبال کردیم و جواب هم داده است. افتخار می کنم شاگرد ده روسی هستم.»

پاردس ادامه داد: «هنگامی که او وارد تیم شد، اشتیاق زیادی به تیم تزریق کرد. شرایط تیم خوب نبود ولی با او انگیزه زیادی برای خروج فوری از بحران پیدا کردیم. همچنین سبک بازی مربی باعث شد رشد کنیم، بهتر بازی کنیم و نتیجه بگیریم. امیدواریم روند خوب را به همین منوال ادامه دهیم.»

نظر شما در مورد بایر چیست؟ «ما می دانیم که با تیم بسیار بسیار قدرتمندی بازی داریم. آنها این قدرت را در تمام سال نشان داده اند. لورکوزن هنوز شکست نخورده اما ما فقط به فکر خودمان هستیم. می خواهیم بازی خود را انجام می دهیم و به بهترین شکل ممکن آماده شده ایم. معتقدم با حمایت هواداران می توانیم رکورد لوکوزن را خراب کنیم.»

رم می تواند قهرمان شود؟ «بله، این چیزی است که ما می خواهیم. ما اهمیت این مسابقه و این رقابت را می دانیم. پیروزی در بازی رفت اتفاق بسیار خاصی خواهد بود. این یک جام بزرگ اروپایی است و انگیزه ما فوق العاده بالاست.»

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!