Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،جواد فروغی قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حاشیه نشست تیراندازان و مربیان هیئت تیراندازی خراسان رضوی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ما  در خصوص به تعلیق در آمدن مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: من برای مدت ۹ ماه  به صورت متناوب در جنگ سوریه حضور داشتم.

او افزود: در این ماموریت‌ها به عنوان «پرستار» و امدادگر حاضر بودم، با این حال برخی مواقع در «پست نگهبانی» نیز انجام وظیفه می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه داد: متاسفانه در جریان به تعلیق درآمدن این مدال طلا بسیاری از افراد در داخل کشور با  رسانه های خارجی به نوعی هم‌صدا شدند .

فروغی بیان کرد: تمام مناطق و مراکزی که افتخار حضور و کمک‌رسانی داشتم کاملا مشخص است و با ارائه همین مستندات ماجرا ختم به‌خیر شد.

او همچنین در این دیدار صمیمانه به پاسخگویی پرسش‌های تیراندازان حاضر در جلسه پرداخت و تصریح کرد: تیراندازی قانونی واحد با سبک‌های مختلف دارد. قانون تیراندازی را اساتید رشته تیراندازی آموزش می‌دهند اما سبک تیراندازی در بین اساتید مختلف متفاوت است.

قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در پاسخ به اینکه چگونه در برابر رقیب حضور پیدا کنیم، تاکید کرد: اولین بحث در رویارویی با رقیب آن‌هم در میادین جهانی موضوع استرس است چون در این رشته ورزشی نمی‌توان هیجانات را بروز داد، ولی روش‌های کنترل استرس فراوان است و مهم‌ترین آنها طرز دم و بازدم و مواجهه در روانشناسی است به این معنا که  اگر شما میدان تیراندازی بیشتری را ببینید، استرس کمتری خواهید داشت.

این نشست که با حضور جبار قوچان نژاد معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، غلامحسین نقدیان رئیس هیئت تیراندازی  خراسان رضوی، رویتی دبیر هیئت تیراندازی  وافسانه نادرشاهی نایب رئیس هیئت تیراندازی بانوان استان برگزار شد، دورهمی دوستانه ای بود که دو ساعت طول کشید.

در ابتدای این نشست جبار قوچان نژاد معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با ابراز خرسندی از اینکه در جمع تیراندازان کشور و استان است، با اشاره به اینکه جواد فروغی موجب افتخار تیراندازی ایران و المپیک است، گفت: در جهان دو گونه می‌توانیم پرچم کشور را بالا ببریم؛ یکی در جنگ و دیگری در ورزش.

او با اشاره به اینکه به اهتزاز درآمدن پرچم ایران در جهان افتخار بزرگی است، افزود:کسب مقام کشوری و جهانی توسط ورزشکاران ایرانی در برابر این‌همه تهاجمات بیگانه و خارجی خاری در چشم دشمنان است و همه جهان‌ به افتخار این پرچم قدخم می‌کنند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از این قهرمان المپیک تجلیل شد.

 

انتهای پیام//س.ع.





منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی قهرمان المپیک المپیک ۲۰۲۰ توکیو هیئت تیراندازی قهرمان المپیک خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی

در حاشیه مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آفای ورزش ایران تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فینال و رده بندی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی تا دقایقی دیگر در سالن کشتی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مسئولان این پیکارها پیش از برگزاری مسابقات فینال پنج وزن دوم از امین میرزازاده قهرمان جهان تجلیل به عمل آوردند. میرزازاده با کسب نشان طلای قهرمانی سال ۲۰۳۲ بلگراد سهمیه المپیک ایران را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم قطعی کرد.

شیر بختیاری چهارشنبه شب نیز با رای مردم به عنوان آقای ورزش ایران معرفی شد. در این رای گیری فدراسیون کشتی به عنوان برترین فدراسیون سال ۱۴۰۲ و امیررصا معصومی به عنوان قهرمان فردا انتخاب شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده