Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه تمامی دانشجویان دوره دکتری به صورت حضوری آموزش می بینند،‌ گفت: با توجه به اینکه تعداد این گروه از دانشجویان در کلاس های آموزشی اندک است، در نتیجه همه می توانند بدون هیچ نگرانی آموزش خود را به صورت حضوری دنبال کنند.

دکتر علی اکبر افضلیان در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به برنامه دانشگاه شهید بهشتی در خصوص نحوه آموزش دانشجویان اشاره و اظهار کرد:  تمامی دانشجویان دوره دکتری از اول هفته جاری به صورت حضوری و با حفظ مقررات بهداشتی، آموزش خود را دنبال  می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد دانشجویان دکتری در کلاس های آموزشی اندک است در نتیجه همه دانشجویان می توانند بدون هیچ نگرانی آموزش خود را به صورت حضوری دنبال کنند.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: البته دانشجویان دوره دکتری از ابتدای نیم سال تحصیلی جاری آموزش ترکیبی داشتند یعنی تعدادی از آنها در کلاس های درسی و تعدادی نیز به صورت آن لاین بر سر کلاس درس حاضر بودند.

افضلیان خاطر نشان کرد: بر این اساس، جلسات دفاع از رساله‌های دکتری و پایان نامه­ های کارشناسی ارشد از اول آذرماه سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شود و در موارد خاص، داوران خارج از دانشگاه شهید بهشتی با تشخیص و مجوز معاون آموزشی دانشکده/دانشگاه مربوط، می‌توانند به صورت غیرحضوری در جلسه شرکت کنند و در این صورت، جلسۀ دفاع به صورت ترکیبی(حضوری-مجازی) برگزار می‌شود.

معاون آموزش دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه علاوه بر ۲۷۰۰ نفر دانشجوی دکتری، تعداد ۸ هزار دانشجوی کارشناسی و ۹ هزار دانشجوی ارشد نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند،‌گفت: دانشگاه در حال برنامه‌ریزی برای ارائه حضوری دروس آزمایشگاهی، عملی و کارگاهی (به صورت فشرده و نوبتی) به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی که نیمسال آخر تحصیل خود را می گذرانند ، می‌باشد. که این برنامه هادر زمان مناسب با توجه به زیرساخت‌ها، امکانات خوابگاهی و آموزشی و ... اعلام خواهند شد.

به گفته وی، حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که در مرحله انجام امور مربوط به رساله یا پایان‌نامه بوده و نیازمند استفاده از آزمایشگاه، کارگاه، مزرعه و غیره هستند، در محیط دانشگاه الزامی است. همچنین در مورد نحوه برگزاری حضوری یا غیرحضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان نیز متعاقباً تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا دانشگاه شهيد بهشتي امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی صورت حضوری معاون آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد