Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری که در نفت تهران شاگرد منصوریان بود در بازی چهارشنبه دوباره با سرمربی سابق خود مواجه می شود.

به گزارش برنا؛ خیلی ها می گویند منصوریان قصد داشت امیری را با خود به استقلال ببرد اما در نهایت این بازیکن با اخلاق و خوب فوتبال ایران سر از پرسپولیس درآورد. امیری از همان سال ها تا امروز همچنان روند خوب خود را حفظ کرده و حالا تبدیل به یک ستاره در پرسپولیس و تیم ملی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی منصوریان با یک نفت دیگر و این بار صنعت‌ می خواهد خاطره آن بازی معروف پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی را زنده کند. دیداری که وحید امیری هم یک گل به پرسپولیس زد و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران بود و سرانجام همان شکست پرسپولیس را از جام قهرمانی دور کرد.

به طور حتم در بازی چهارشنبه تقابل غیرمستقیم منصوریان و امیری دیدنی و جذاب خواهد بود و احتمالا امیری قبل از بازی به سمت منصوریان رفته و به رسم ادب برای حضور در میدان از او رخصت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال اخلاق فوتبال ایران پرسپولیس تیم ملی نفت بازی ورزشگاه آزادی نفت تهران پرسپولیس علیرضا منصوریان نفت آبادان قهرمانی وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون دختر مولانا در فیلم «مست عشق» ایفای نقش کرده است، سری زدیم به گفتگویی که او هشت سال قبل با تلویزیون ترکیه درباره چگونگی شروع فعالیت سینمایی و تلویزیونی‌اش داشته است. ارچل که این روزها روی پرده سینماهای ایران است ۳۰ سال دارد و اولین بار با سریال «دیوانه در کلاس درس دانشگاه» کار خود را آغاز کرد اما این سریالِ «دختران آفتاب» و نقش سلین ییلماز بود که او را به شهرت در ترکیه رساند و سپس با سریالهایی مثل «عشق حرف حالیش نمیشه»، «مروارید سیاه» و «تو در خانه‌ام را بزن» به شهرتی بسیار در میان طرفداران سریال‌های ترکی در سرتاسر جهان رسید. روایت او را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف