Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@23:26:18 GMT

اخراج یحیی گل محمدی از پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۳۱۴۲

اخراج یحیی گل محمدی از پرسپولیس؟

فرارو: هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی از روز چهارشنبه برگزار می‌شود که پرسپولیس باید در تهران به مصاف صنعت نفت آبادان برود. این تیم بعد از ۵ بازی با کسب ۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی ایستاده و تا به حال نتوانسته هوادارانش را راضی کند.

به گزارش فرارو، البته پرسپولیسی‌ها خوش شانس بوده اند که سایرتیم‌های مدعی در لیگ برتر ایران هم شروع خوبی نداشته اند، چون بعد از گذشت هفته پنجم، در بین تیم‌های مدعی، استقلال بهترین امتیاز را دارد که با ۱۱ امتیاز به طور مشترک در صدر ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی درست در روز‌هایی که پرسپولیس نتایج خوبی نمی‌گیرد بازهم اختلافش با صدرجدول چندان زیاد نیست و می‌تواند فاصله موجود را پر کند.

با این حال دغدغه‌ای که در این بین وجود دارد سبک و سیستم بازی پرسپولیس است؛ سبکی که انگار قرار است به سختی به پیروزی برسد و سیستمی که علاوه بر عدم توانایی در ثبت کلین شیت، اخیرا موفقیتی هم در کسب برد نداشته است. نتیجه شده آنکه پرسپولیس بعد از ۳ هفته متوالی بردی که نداشته هیچ، بلکه یک شکست و دو تساوی در کارنامه ثبت کرده و از همه بدتر اینکه در این سه هفته، تعداد گل‌های خورده اش از گل‌های زده، بیشتر بوده است!

این سکته موقت درحالی در پرسپولیس رخ داده که رفته رفته زمزمه نیاز به شوک به این تیم مطرح می‌شود. وقتی هم اسم شوک به میان می‌آید همه به سرمربی تیم فکر می‌کنند. حال سوال اصلی این است که آیا با تغییر سرمربی، پرسپولیس می‌تواند به روز‌های خوبش برگردد؟ شاید، ولی قبل از آن باید به چند نکته دقت کرد. اول اینکه بدون تعارف، پرسپولیسی‌ها این روز‌ها مربی‌ای در حد یحیی گل محمدی ندارند. در واقع تعداد انگشت شماری از قدیمی‌های پرسپولیس هستند که ادعای نشستن روی نیمکت این تیم را دارند، ولی آن‌ها یا پیش‌تر تجربه سرمربیگری در این تیم را داشته و کارنامه چندان قابل قبولی نداشته اند و یا اینکه رزومه شان آن قدر لاغر است که به نیمکت پرسپولیس نمی‌خورد. پس جابجایی یحیی با یکی از مربیان داخلی فعلی می‌تواند حکم «هاراگیری» را داشته باشد.

از طرفی شاید بشود به یک سرمربی بزرگ خارجی فکر کرد؛ می‌شود، امری مرسوم است که در فوتبال حرفه‌ای رخ می‌دهد، ولی واقعیت این است که با گذشت تقریبی ۶ هفته از لیگ برتر و بسته شدن تیم توسط خود یحیی گل محمدی همان قدر که احتمال موفقیت پرسپولیس توسط یک مربی خارجی وجود دارد، احتمال شکست خوردنش هم ممکن است. حالا آیا هزینه گزاف برای یک مربی خارجی آنهم در این برهه که ریسک زیادی دارد، ارزشش را دارد؟ البته که این مورد هم بدون دردسر نیست، چون پرسپولیس این روز‌ها نه تنها مدیرعامل ندارد بلکه همچنان درگیر پرونده سرمربی خارجی قبلی اش یعنی گابریل کالدرون است. آیا این باشگاه ظرفیت اضافه کردن یک پرونده دیگر به پرونده‌های بیشمارش در فیفا را خواهد داشت؟

به گزارش فرارو، این یکی دو مورد عنوان شد تا وضعیت سرمربیان موجود و احتمالی برای پرسپولیس روشن شود، ولی واقعیت این است که حتی با وجود نتایج ناامید کننده توسط همین پرسپولیس، این تیم از لحاظ نتیجه گیری تفاوت چندانی با یکی دو فصل اخیر نداشته است. پرسپولیس با کالدرون، زمانی که تازه به این باشگاه آمده بود شروع خوبی نداشت و آن اوایل حتی سه شکست در کارنامه داشت. با یحیی گل محمدی هم فصل پیش، این تیم استارت ناامید کننده‌ای زد، ولی بعد رفته رفته به روز‌های خوبش برگشت. درست است که تفاوت این پرسپولیس با پرسپولیس فصل قبل و قبل ترش این است که زیبا و به اصلاح «پرسپولیسی» بازی نمی‌کند، ولی به نظر می‌رسد با ثبت یکی دو برد متوالی و البته یکی دو کلین شیت متوالی، روحیه و اعتماد به نفس از دست رفته، به پرسپولیس برخواهد گشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس یحیی گل محمدی روز ها یکی دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: امروز به خاطر برد تیم خوشحالم، اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم. از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم. در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در دوره او بازی هجومی ارائه می‌دهد هم گفت: از زمانی که به ایران آمدم پرسپولیس بازی هجومی ارائه می‌دهد. در دوره آقای گل‌محمدی هم همینطور بوده است.

وی درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس هم گفت: الان تمرکزمان رسیدن به قهرانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که الان داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی