Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: طرح استانی اندیشه تمدن ساز در دانشگاه های آذربایجان شرقی کار خود را از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز آغار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، عزیز جوان پور در مراسم افتتاحیه طرح استانی اندیشه تمدن ساز در تبریز با بیان اینکه تغییر سبک زندگی باید از دانشگاه شروع شود اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به این سمت حرکت می‌کند تا اندیشه انسانی را در جامعه ترویج دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اندیشه، تمدن ساز نیست بلکه عمل، تمدن ساز است، افزود: کار دانشگاه‌ها در این زمینه بسیار مهم است، تغییر شرایط باید از سطح دانشگاه شروع شود و خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی این مسیر را با برگزاری دوره‌های اندیشه تمدن ساز شروع کرده و انشاءالله در آینده گسترش نیز خواهد یافت. 

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با اشاره به اینکه استقبال پرشوری که از این طرح در استان صورت گرفته است گفت:155 گروه در قالب تیم‌های چهار تا پنج نفر تشکیل شده که 85گروه فقط در دانشگاه‌های آزاد استان شکل گرفته و بقیه در سایر دانشگاه هاست.

حجت الاسلام خدیوی افزود: این طرح شامل دوبخش بحث‌های قرآنی و مباحث سنت و سیره اهل بیت (ع) است.

همچنین در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی خیز محکم و استواری جهت تحقق تمدن نوین اسلامی برداشته شده است گفت:جامعه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی از طریق تربیت نسل اتفاق می‌افتد. نسلی که شجاع، غیور، خود باور، امیدوار وبا ایمان باشد.

حجت الاسلام شمسی افزود:تربیت نسل باعنوان‌ها، نگرش‌ها و اندیشه‌های فکری و اساسی اسلام باید بنیان گذاری شود واندیشه‌ها و بینش‌های اسلامی در این نسل شکل بگیرید تا از طریق همین تربیت نسل‌ها ما بتوانیم به آن جامعه سازی برای تمدن اسلامی دست یابیم.

انتهای پیام/111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی اندیشه تمدن ساز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امیر روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه گفت: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل، امروز ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.
روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی