Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف ۴ لنج حامل ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع آبزیان دریایی در این جزیره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ‌عبدالله لشکری‌ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بوموسی پس از کسب خبر مبنی بر خروج محموله آبزیان قاچاق، سریعا موضوع را دردستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان پس از اعزام به محل، موقعیت شناورها را در دریا شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را متوقف کردند.

قاچاق 5 میلیارد دلاری کالا از رویه شبه قانونی/ ته‌لنجی ساماندهی می‌شود؟ورود محموله‌های پوشاک قاچاق از طریق واردات ته‌لنجی/ آیین‌نامه معافیت‌های مرز‌نشینی مورد بازنگری قرار گیرد4 شناور صید ترال در آب‌های خلیج فارس توقیف شدفعالیت کشتی ترالر "فردوس" در آب‌های عمان/ مرکز تحقیقات آب‌های دور چابهار صید ترال را تکذیب کردصدور دستور قضایی برای برخورد با صید ترال / شناور‌های صید ترال به نفع دولت ضبط می‌شوند‌

‌لشکری در ادامه تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از شناورهای توقیفی 2 تن و 700 کیلوگرم انواع آبزیان قاچاق به همراه 45 طاقه تور غیر مجاز و یک هزار و 200 متر تور محاصره ای به ارزش 6 میلیارد و 900 میلیون ریال را کشف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه با اشاره به دستگیری 22 متهم در این عملیات، خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق برای استان و کشور تهدید اقتصادی بزرگی است و مرزبانان با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است